У Любомлі за підтримки Євросоюзу вдалося відкрити унікальний ЦНАП

01 Серпня 2019, 17:14
Міськрайонний ЦНАП у Любомлі 1993
Міськрайонний ЦНАП у Любомлі

Тристороння співпраця райдержадміністрації, міської ради і міжнародних партнерів з Євросоюзу сприяла створенню у прикордонному місті єдиного в Україні міськрайонного ЦНАПу.

В одному приміщенні за принципом «єдиного відкритого простору» працівники установи надають адміністративні послуги не лише жителям Любомльської ОТГ, а й мешканцям усього району. Ще одним показником унікальності є те, що в приміщенні знаходиться і Центр надання адміністративних послуг, і Державна міграційна служба. Таке розташування допомагає якісно та швидко отримати потрібні документи.

ЦНАП модернізували у рамках проекту Європейського Союзу «Центр надання адміністративних послуг як інноваційний інструмент взаємодії влади та громади». Цей проект реалізували у Волинській, Львівській та Рівненській областях.

ЦНАП модернізували у рамках проекту Європейського Союзу
ЦНАП модернізували у рамках проекту Європейського Союзу

РОЗУМІННЯ І СПІВПРАЦЯ – ШАНС НА УНІКАЛЬНИЙ ЦНАП

«Наш Центр почав функціонувати ще у 2012 році як районний ЦНАП при райдержадміністрації. Працюючи на перспективу децентралізації, спільно із районною і міською владою вирішили взяти участь у проекті технічної допомоги Євросоюзу. Завдяки злагодженій роботі і розумінню того, що у Любомлі недоцільно створювати два ЦНАПи, які б частково дублювали послуги один одного, здобули перемогу й отримали шанс створити унікальний ЦНАП», – розповідає керівник відділу ЦНАПу Любомльської міської ради Іван Маїло.

Керівник відділу ЦНАПу Любомльської міської ради Іван Маїло
Керівник відділу ЦНАПу Любомльської міської ради Іван Маїло

На місцевому рівні змогли реалізувати масштабний проект із реконструкції першого поверху колишньої будівлі готелю комунальної власності, яку вдалося зберегти. Розпочали з ремонту даху та заміни покрівлі.

«Грантовий контракт про виконання уклали ще у 2015 році, а початком стало 1 лютого 2016-го. Після того, як облдержадміністрація визнала проект Любомльської міської громади одним із переможців відбору, 31 травня 2018-го він почав працювати у тестовому режимі, а 19 липня відбулося його офіційне відкриття», – пригадує хронологію подій очільник установи.

Загальна сума видатків на створення такого центру становить понад мільйон гривень, з яких 861,837 гривень – залучені кошти гранту, (81 відсоток від загальної суми) і 200 тисяч – кошти співфінансування, які включають гроші Любомльської ОТГ (19 відсотків). Перекриття даху вартувало близько 600 тисяч гривень та 1,3 мільйона – опалення.

КОМФОРТ ВІДВІДУВАЧІВ І ЯКІСТЬ ОБЛУГОВУВАННЯ – ГОЛОВНЕ В РОБОТІ ЦЕНТРУ

Приміщення модернізовано ЦНАПу відповідає всім вимогам закону «Про адміністративні послуги»: знаходиться у центрі міста зі зручною транспортною інфраструктурою і паркуванням, при вході є пандус.

В офісі облаштована комфортна зона обслуговування відвідувачів, є дитячий куточок, санітарна кімната. У Центрі працюють системи електронного документообігу, керування чергою, відеонагляду, запису розмов. Є можливість оплачувати послуги через банківський термінал самообслуговування громадян.

Приміщенням слугувала колишня будівля готелю комунальної власності, яку вдалося зберегти.
Приміщенням слугувала колишня будівля готелю комунальної власності, яку вдалося зберегти.

Дитячий куточок є у сучасному ЦНАПі.
Дитячий куточок є у сучасному ЦНАПі.

Оснащений ЦНАП відповідно до сучасних вимог.
Оснащений ЦНАП відповідно до сучасних вимог.

1

Своєрідною «додатковою штатною одиницею» стала валіза, в якій є все необхідне для надання державних адміністративних послуг на дому людям з обмеженими можливостями або ж похилого віку.

Ця валіза - «додаткова штатна одиниця».
Ця валіза - «додаткова штатна одиниця».

«З часу переформатування нашого ЦНАПу з районного у міськрайонний ми провели колосальну роботу. В першу чергу, впорядкували документацію відділу відповідно до вимог чинного законодавства. Збільшили кількість надання послуг до 96. Найпопулярніші серед них – реєстрації бізнесу, майна, оформлення субсидій, реєстрація чи зняття з реєстрації місця проживання, видача відомостей із Державного земельного кадастру, паспортні послуги, послуги у сфері архітектури і будівництва. Постійно працюємо над забезпеченням системи якісного надання адмінпослуг, скороченням термінів і спрощенням процедур їх надання. Основне завдання ЦНАПу – якісне й оперативне щоденне обслуговування громадян, які до нас звертаються», – наголошує Іван Маїло.

У Центрі працює три державні реєстратори, десять адміністраторів, із них начальник відділу і п’ять адміністраторів на віддалених робочих місцях, працівники яких обслуговують у селах Бірки, Куснища, Запілля, Підгородне, Почапи.





Привітний колектив ЦНАПу разом зі своїм керівником Іваном Маїлом.
Привітний колектив ЦНАПу разом зі своїм керівником Іваном Маїлом.

«Послуги ми надаємо не тільки мешканцям Любомльської ОТГ, а й іншим жителям району, а зібрані гроші йдуть у бюджет міськради. Так, завдяки злагодженій роботі адміністраторів і державних реєстраторів відділу, у 2018 році міську скарбницю ми поповнили на майже 320 тисяч гривень, надавши близько 18 тисяч послуг. У порівнянні з 2017-им кількість наданих послуг зросла втричі. Це, в першу чергу, пов’язано із модернізацією відділу, збільшення його площі, переліку послуг і, звісно ж, із зростанням чисельності персоналу. Загалом щоденно ЦНАП відвідує від 50 до 80 людей, в окремі дні – й понад 100 осіб», – розповідає очільник центру.

ЦНАП модернізували в рамках проекту Європейського Союзу.
ЦНАП модернізували в рамках проекту Європейського Союзу.

Тут можна оцінити якість роботи працівників ЦНАПу.
Тут можна оцінити якість роботи працівників ЦНАПу.

ЦНАП працює з понеділка по середу з 08:00 до 17:15, у четвер – з 08:00 до 20:00, у п’яницю – з 8:00 до 16:00, субота і неділя – вихідні.

Р.S. Цьогоріч міськрайонний ЦНАП став переможцем ще одного проекту у рамках програми «U-LEAD з Європою». Вже восени у приміщення для адміністраторів у селі Куснища придбають оргтехніку та програмне забезпечення. До речі, за кошти міськради відремонтують частину адмінприміщення Куснищанського старостинського округу, в якій, окрім робочих місць адміністраторів, облаштують куточки для відвідувачів і дітей. Усі охочі зможуть користуватися оргтехнікою та Інтернетом. А в Почапи передадуть частину нової техніки для роботи адміністратора.

До слова, за умовами вищезгаданого Проекту у приміщенні міськрайонного ЦНАПу та на його віддалених робочих місцях надаватимуться послуги з державної реєстрації актів цивільного стану (реєстрація шлюбу, народження дитини, смерті), а також здійснюватимуть окремі нотаріальні дії.

Анна КАРАСЬ

Коментар
27/11/2021 П'ятниця
26.11.2021