Придумали велосипед: як підприємець організував у Києві швидкісну доставку замовлень

19 Травня 2019, 14:35
4021

Електробайк у кур’єрській службі – це тенденція, яка набирає обертів по всьому світі. А засновник компанії DelFast Данило Тонкопій розповів те, як шукаючи рішення в покращенні доставок товарів вони знайшли свою фішку – швидкість й екологічно чистий транспорт.

Про це Данило Тонкопій сказав 14 травня на семінарі «Анатомія бізнесу. Ефективні технології продажу», який відбувся в РЦ «Промінь».

... Одного разу підприємцю потрібно було терміново купити телефон. Він подзвонив в інтернет-магазин, а йому сказали, що телефон привезуть аж завтра. Тим часом його колеги з офісу замовили піцу, яку їм обіцяли доставити за 40 хвилин.

«Я тоді подумав, «що ж це робиться? Телефон, який лежить готовий на складі вони привезуть завтра, а піцу, яку ще й приготувати треба, ось можуть привезти за 40 хвилин. Тоді в мене народилася ідея доставляти товари з інтернет-магазинів з швидкістю доставки піци», – зізнався підприємець.

Читайте також: Інтернет-магазин «Наш Край» запустив доставку ланчів

Крім того Данило Тонкопій народився в Алма-Аті (Казахстан), але переїхав у Києві, бо у рідному місті був нестерпний смог. Данило задумався над проблемою забруднення міського повітря через транспорт на бензині. І тому сучасний бізнес у світі  переходить на електротранспорт.

Оскільки Данило задумав доставляти товари швидко і екологічно чистим транспортом, тому вони зупинили вибір на електробайках. Виробники обіцяли, що вони можуть проїхати 80 кілометрів, однак Данило при протестуванні ледь проїхав 40 і батарея розрядилась. Виявилося, що всі моделі, які є на ринку, не відповідають їхнім вимогам.

«80 кілометрів реально проїхати, коли я ще й педалі крутитиму. Так, шановні, якщо я сам крутитиму педалі, то я й тисячу кілометрів можу накрутити», – іронізує Данило Тонкопій і розпочав пошук ідеального транспорту для швидких доставок.  

Так народилась ідея переробляти звичайні велосипеди в електробайки, обладнавши їх відповідними колесами та електроакумуляторами. До того ж шукаючи кращі рішення, підприємці виявляли й певні закономірності ринку. Наприклад, якщо ви вказуєте можливість доставки товару день у день, то продажі можуть зрости, а ще більший ефект – коли вкажете, що доставите  за годину. Інша справа, коли вказується доставка три і більше днів, за цей час клієнт може вже й передумати брати цю річ тощо.

«Головне не дати йому часу, аби він встиг передумати. Ось такий лайф-хак»,– ділиться Данило Тонкопій.

Тим не менш вже зробивши ідеальні електробайки для доставок, їх почали тестувати скільки годин вони можуть проїхати без додаткової зарядки. Навіть влаштували експеримент, коли їхній менеджер проїхав електробайком без підзарядки і без зупинки з Києва до Рівного.

Читайте також: Ковель може стати конкурентом Польщі і Білорусі з доставки вантажів, які прямують з Китаю до ЄС

До того ж вони шукали фішку, яка б їх вирізняла. Адже вони ж не перші і єдині в світі, хто винайшов електровелосипед. Але їхні електробайки – єдині в світі, які можуть проїхати на одному заряді так довго.  DelFast встановив світовий рекорд з дальності пробігу електровелосипедом на одному заряді - їхній байк проїхав 367 кілометрів і 37 метрів за 16 годин 34 хвилини.

Данило Тонкопій зізнається, що в пошуках нових ідей та вдосконалення наявних були і «граблі». Для прикладу, вони домовились з «Новою поштою», що можуть на своїх електробайках доставляти товари з відділень додому тим людям, яким ліньки чи не виходить зайти за посилкою у відділення. Втім цей експеримент провалився. Неодноразовими були випадки, коли в електровелосипедах, які залишали на зарядку на ніч, горіли акумулятори. В Алма-Аті, де компанія відкрила свою філію, люди, які там працювали, навчились тонкощів цієї роботи, і відкрили свої служби доставок, тому цю філію треба було закривати.

Данило Тонкопій зазначив, що не було би цих «граблів» не було б досвіду. Вони пробували щось робити, і коли це не виходило, продовжували шукати інші рішення.

Юлія ОСТАПОВИЧ

Коментар
19/04/2024 П'ятниця
19.04.2024
18.04.2024