У тренді вже дев’ять років: як працює супермаркет «Наш Край» на Київщині

18 Вересня 2021, 09:40
"Наш Край" 3205
"Наш Край"

У селищі міського типу Глеваха у Київській області вже дев’ять років на умовах франчайзингу успішно працює супермаркет «Наш Край» під керівництвом Олени Ярославської.

Не зважаючи на шалену конкуренцію, яка з часом лише зростає, магазин має всі інструменти, щоб бути цікавим споживачу і завойовувати його лояльність.

Як розповіла Бізнес.Району підприємиця Олена Ярославська, ідея відкрити власний магазин з’явилася в неї ще у 2011 році.  

«Ми шукали компанію, яка би нам допомогла зайти на ринок, як магазин самообслуговування, тому що на той час багато магазинів працювало через прилавок. Ми розуміли, що це все вчорашній день, і знайшли компанію VolWest Group», – зазначає власниця супермаркету.

Олена Ярославська

Під час відкриття не було жодних труднощів, адже досвід торгівлі у неї вже був. Проте було відчуття страху новизни і деяка невпевненість у своїх силах. Адже франчайзі заходила у нове для себе поле діяльності.

Згодом «Наш Край» у Глевасі перетворився з маленького магазину на мінімаркет, вийшов на новий рівень обслуговування своїх покупців і це дало йому суттєву перевагу.

«Зараз конкуренція більша, ніж дев’ять років тому»

Як розповідає Олена Ярославська, після відкриття супермаркету конкуренція була шаленою і зараз зростає щороку. Проте у франчайзі з цим не виникає проблем, адже вони отримують від VolWest Group підтримку і інструменти для чесної боротьби за споживача.

«Дев’ять років тому нам добре зіграло на руку запровадження власної випічки, адже це було поле конкурентоспроможності та цікавості для покупця. Зараз конкуренція посилилася, тому якість та кількість інструментів для боротьби збільшилася. Ми виходимо на нові рівні, застосовуємо нові технології та впроваджуємо нові продукти, способи продажів та комунікації з клієнтами», – каже франчайзі.

Конкуренція зараз у два з половиною рази більша, дев’ять років тому, стверджує Олена Ярославська. Якщо раніше для того, щоб конкурувати, їй потрібні були важелі тільки якості та ціни, то зараз це і якість, і ціна, і доступність, і легкість в сприйнятті, сегментація своїх покупців.

«Якщо раніше серед сегментів була тільки випічка, ковбаса, сир і горілка, то зараз на ринок заходять екопродукти, крафтові продукти, веганські та дієтичні. Постійно потрібно знати, хто твій покупець, чим він харчується та який спосіб життя веде. Недостатньо бути цікавим, а потрібно цікавитися своїм покупцем, інакше він не прийде до тебе.

Ми орієнтуємося на платоспроможне населення, яке вимагає не тільки якості, а й екочистоту продуктів, прискіпливо ставиться до складу. Зараз ціна не найважливіший важіль при виборі покупцем товару. Якщо раніше ціна впливала на покупку на 40%, то зараз важливіша довіра до магазину: чи дотримуються там санітарних норм, чи завжди свіжий товар і чи широкий вибір. При цьому ціна повинна залишатися конкурентоздатною», – зазначає власниця супермаркету «Наш Край».

Читайте також: Суд на мільйон: як волинський підприємець відстояв свої права

«Від нас працівники якщо йдуть, то тільки в декрет»

Коли відкриваєш власний супермаркет, завжди є ймовірність, що можуть виникнути проблеми з персоналом. Точніше – з його наявністю і якістю підготовки. І цю проблему, за словами Олени Ярославської, їй вдалося вирішити.

«Був момент, коли дуже багато людей виїхали на заробітки і не було обслуговуючого персоналу. Було важко, але ми вижили. За рахунок того, що ми дружній колектив та майже стали сім’єю, то втримали людей від того, щоб вони від нас йшли.

Зараз у нас досить стабільний персонал. Якщо йдуть, то тільки в декрет. Ми постійно відправляємо їх у Луцьк на навчання. Тож вони з нами не тільки працюють, а й професійно зростають. Стараємося тримати колектив в тонусі та повазі один до одного», – зазначає франчайзі.

За її словами, коронакриза не зробила її бізнес слабким, а навпаки зробила покупців більш лояльними і ближчими до «Нашого Краю».

 

«У важкий час ми стали сім’єю: ми їх не підвели, залишилися на високому рівні обслуговування. А вони віддячили нам тим, що їхня довіра тільки зросла. В коронакризу ми старалися з повагою ставитися до клієнтів та не піднімати цін, при цьому задовольняючи усі їхні потреби. Зараз вони віддячують нам своєю лояльністю», – каже власниця супермаркету.

Зараз у «Нашому Краї» у Глевасі на досить невеликій площі дуже широкий асортимент продуктів здорового харчування та власної випічки, а також багато новинок. Усе нове, що з’являється в Україні, власниця намагається завезти в магазин. Тому що хоче бути в тренді та попереду інших.

Читайте також: Ринок франчайзингу: Україна, світ і сучасні виклики

 

Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024
25.04.2024