«Великі мережі все частіше заходять у малі населені пункти», – власник супермаркету «Наш Край» Юрій Зелінський

11 Жовтня 2021, 17:14
"Наш Край" у місті Долина PROMO 8714
"Наш Край" у місті Долина

У місті Долина на Івано-Франківщині супермаркет «Наш Край» працює на умовах франчайзингу з 2009 року.

Власник Юрій Зелінський розповів Бізнес.Район, як вирішив відкрити власний магазин, які пріоритети розвитку обрав і чому віддав перевагу франшизі мережі «Наш Край».

12 років тому пан Юрій відкрив свій магазин після того, як придбав приміщення колишнього гастронома. Він розглядав кілька варіантів. Зокрема, і у сфері торгівлі продовольчими товарами.

Юрій Зелінський

«Серед франшиз були два варіанти: «Наш Край» і ще одна мережа. Завдяки роботі головного офісу «Нашого Краю» і чіткому плану дій, який нам представили, обрали існуючий варіант», – каже власник супермаркету.

При відкритті не обійшлося без труднощів. Зокрема, франчайзі каже, що не передбачив всіх майбутніх потреб закладу, оскільки готувалися до відкриття заздалегідь і самостійно. Тому це додало клопоту і надалі.

«Зокрема, це стосується обладнання, а також на початку був відсутній директор, який би міг взяти на себе виконання операційних обов'язків», – каже пан Юрій.

На момент відкриття супермаркету «Наш Край» у місті Долина у 2009 році конкуренція була практично відсутня, відзначає підприємець. За його словами, дрібні заклади торгівлі поруч з магазином не були прямими конкурентами, оскільки суттєво відрізнялися форматом і мали обмаль переваг.

Читайте також: Бізнес-модель, яка працює: «Наш Край» у Бердичеві пережив пандемію завдяки інтернет-магазину

Юрій Зелінський додає, що на сьогодні ситуація суттєво змінилася.

«Навіть дрібні торгові заклади формують кластер сильних та конкурентоспроможних гравців на місцевому ринку. Також великі мережі розширюють географію своїх закладів і дедалі більше розглядають вхід у малі та середні населені пункти», – ділиться спостереженнями власник супермаркету.

На його думку, основним напрямком боротьби за ринок залишаються нецінові засоби, розширення асортименту в нішах, яким інші заклади не приділяють уваги. Це, зокрема, фастфуд та випічка, кондитерські вироби власного виробництва.

«Досить вчасно компанія VolWest Group запустила програму лояльності Druzi, яка, я вважаю, за останні роки стала найкориснішим внеском для партнерів і власників франшиз», – розповідає Юрій Зелінський.

Коронавірусний період команда супермаркету «Наш Край» у Долині пройшла без великих втрат, бо спробувала себе в інтернет-замовленнях та доставці. А також здобула неоціненний досвід, як діяти в нестандартних ситуаціях.

«У рік до коронакризи ми відкрили другий магазин формату «експрес», який більше піддався впливу карантинних обмежень у зв'язку зі специфікою розташування. У 2021 році поруч з ним відкрили супермаркет однієї з мереж, що одразу стало відчутно. Але через кілька місяців керівництву вдалося повернути старих покупців», – ділиться успіхами Юрій Зелінський.

Зараз власник супермаркету вважає пріоритетним напрямком розвиток власного виробництва та кулінарії. І найбільшу допомогу та супровід технологічних процесів хоче отримувати саме від інвестиційної групи VolWest Group.

Читайте також: Традиції, відкритість і соціальна відповідальність – запорука успіху нетішинської мережі «Наш Край»

Коментар
24/10/2021 Субота
23.10.2021
22.10.2021
v>