За склом: навіщо продукти «Галі балуваної» готують на очах у покупців

09 Жовтня 2019, 16:20
Навіщо продукти «Галі балуваної» готують на очах у покупців 37176
Навіщо продукти «Галі балуваної» готують на очах у покупців

Луцька мережа фірмових магазинів напівфабрикатів «Галя балувана» вирізняється на ринку атракційною фішкою: кожен покупець може побачити процес приготування вареників, пельменів, млинців, котлет, ковбас, чебуреків та інших страв. Для цього цехи розташовані у кожному магазині за прозорою стіною.

Співвласник і співзасновник мережі Олександр Теліга розповів Бізнес.Району звідки з’явилася така фішка і чому продукцію «Галя балувана» не знайти в інших магазинах.

Читайте також: З печі до клієнта: луцька мережа тепер балує гарячою піцою і замороженим супом

‒ Олександре, поділіться, будь ласка, з чого починали бізнес?

‒ Раніше я працював державним службовцем. Та відчував, що це не моє. Тож пішов у бізнес. Починали ми з кафе – воно в нас досі є. Потім вже пришла ідея такого формату напівфабрикатів. Перший магазин відкрили у лютому 2017 року. На сьогоднішній день в нас є чотири магазини в Луцьку, відкриваємо п’ятий ‒ на вулиці Рівненській.

‒ А чому саме взялися виробляти напівфабрикати?

‒ Напівфабрикати дозволять смачно поїсти, при цьому не витрачаючи дорогоцінний час на кухні. Адже набагато краще цей же час провести з сім’єю, друзями, близькими, аніж гарувати над плитою щодня. Якщо порахувати витрати часу та сил на те, щоб продумати і придбати всі інгредієнти, принести додому, приготувати, перемити забруднений під час приготування посуд – то економія справді відчувається.

‒ Розкажіть про назву – «Галя балувана»?

‒ Як ми ще малими були, то так садять за стіл – і кашу якусь насипають. А тобі смаколиків хочеться, то починаєш вередувати: «краще дайте мені котлету, а ту кашу з макаронами не хочу». От тоді від дорослих чули: «ага, наша Галя балувана!». Звідти і назва. Адже ми не просто виготовляємо і продаємо продукцію – ми балуємо своїх клієнтів!

‒ Як з’явилася ідея облаштувати виробничий цех за склом?

‒  Подібне використовують в деяких піцеріях, ресторанах: кухня за склом. Але на виробництві напівфабрикатів – я такого до нас не бачив. Хочеться вірити, що ми в Україні перші в цьому. І в нас вже є послідовники, які переймають цей формат.

‒ І всі магазини мають таку фішку?

‒ Так, всі. Заходячи до магазину, покупці бачать виробництво – просто тут же, за склом, а не за зачиненими дверима. Таким чином ви бачите, що готують, як і в яких умовах.

Олександр Теліга
Олександр Теліга


‒ Така атракція справді цікава, але ж не лише за рахунок неї мережа має успіх?

‒ Звичайно, ми виграємо не тільки формою подачі, а й якістю. Чого нас люблять, то це того, що ми робимо смачно і при цьому не залишаємося на місці, постійно розвиваємося: і в плані технологій, і в плані асортименту. Напівфабрикати вареників, котлет, млинців, пельменів – тема не нова, є мабуть в кожному магазині. Але з часом виробники починають на чомусь економити: чи на виробництві, чи на продуктах. В нас такого немає. Луцьк – місто не велике, тож репутація є важливою складовою успіху.

‒ Вашу продукцію можна знайти лише в Луцьку чи можливо, в інших торгівельних мережах?

‒ Лише в Луцьку і лише у наших фірмових магазинах. Мережа росте, але при цьому виробництво потребує постійного контролю. Упустиш десь – і вже пляма на репутації. Ми не можемо гарантувати, що інші торгівельні мережі забезпечать всі умови зберігання. Та в нас багато кафе та ресторанів замовляють продукцію. Наприклад, коли був сезон на Світязі – то також в нас було багато замовлень.

‒ А як щодо свіжості продукції?

‒ Ми не наготовляємо багато запасів. Адже цехи працюють щодня, щоб все було свіженьке. До того ж, ми використовуємо суху шокову заморозку. Завдяки їй забезпечується якість і зберігання смаку. Тісто при цьому не лопається і не перемерзає.




‒ Але на будь-якому виробництві багато залежить від правильного підбору кадрів. Чи важко потрапити до вас на роботу?

‒ В нас лише офіційне працевлаштування. Вимоги ‒ насамперед охайність і відповідальність. Людяність також: адже працювати потрібно в колективі. В нас працюють люди різного віку: і двадцятирічні, і старші шістдесяти років. І люди з інвалідністю в нас працюють. А ось курити в нас суворо заборонено. Хоч працівники на виробництві працюють виключно в рукавичках, але все одно сигаретний запах їдкий і може позначитися на якості продукції. Щоб колектив працював добре – треба створити комфортні умови праці.

‒ І які ж у вас умови праці?

‒ Всі виплати йдуть чітко, без заборгованостей. Тобто наші працівники можуть напередодні дня зарплати витратити все до копійки – адже впевнені, що завтра отримають виплати. Якщо ми вимагаємо відповідальності від працівників, то самі маємо бути відповідальними перед ними. Також ми йдемо назустріч при визначенні індивідуального гнучкого графіку. Наприклад, якщо людина навчається, їй потрібно враховувати час на сесії. Заробітна плата йде від виробітки – оплата за кілограм. Тобто скільки кілограмів зробити за зміну команда – кількість зароблених грошей ділиться порівну між всіма. Так колектив зацікавлений в тому, щоб навчати новачків. При цьому в нас мінімальна заробітна плата від 400 гривень в день.

1



Та як це ‒ працювати під поглядами покупців? 

«Як починала працювати, то спочатку відволікало, що хтось ходить туди-сюди за склом. Було трохи не по собі, що на мене дивляться. Але з часом перестаєш звертати увагу. Хіба що іноді підіймаєш очі, коли хтось довго стоїть біля скла. А ось зрідка люди навіть стукають до нас – а при цьому показують нам великий палець вверх, типу «клас!». Це приємно, що ми також можемо бачити вдячність покупців», – розповіла Бізнес.Району робітниця цеху «Галя балувана» Наталя Зеленська.

Читайте також: У Луцьку мережа «Галя Балувана» відкрила восьмий магазин

Ірина ТРЕБУНСЬКИХ

 

Цей матеріал підготовлено в рамках Програми міжредакційних обмінів за підтримки Національного фонду на підтримку демократії NED
 

Коментар
17/04/2024 Вівторок
16.04.2024