Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
БІЗНЕС.РАЙОН

Потужні «тачки», гелікоптер і ретромобілі: українці побували на найбільшій автовиставці Польщі. ФОТО

18:23 31.10.2019
1787

Більше чотирьох десятків представників автобізнесу з Волинської, Львівської та Рівненської областей відвідали наймасштабнішу автомобільну виставку Польщі – Warsaw Motor Show.

Автовиставка відбулася уже вп’яте в експозиційному павільйоні Ptak Warsaw Expo 25-27 жовтня. Організувала поїздку Волинська торгово-промислова палата, яка більше року співпрацює з виставковим центром у Варшаві.

Цьогоріч на Warsaw Motor Show можна було побачити все, що цікавить автолюбителя. Провідні виробники автомобілів та іншої техніки представляли новинки та увесь асортимент. Окремі зали присвятили як новим авто, так і давно улюбленим ретро-автомобілям. Любителям гонок сподобався зал із тюнінгованими спортивними автівками.


Цікаво те, що на виставці були не суто автомобілі, а й насичена розважальна програма. На заході проходили конференції та навчання для професіоналів. Зокрема, багато хто чекав на виступ англійського телеведучого Річарда Гаммонда, який найбільше відомий за телепередачею Top Gear.

Паралельно діяла виставка автомобільних деталей та автозапчастин Automotive Parts Expo. Тут автолюбителі знайомилися та обмінювалися контактами із виробниками акумуляторів, акустичних систем, шин, дисків, олив, фарб, плівок для тюнінгу авто та засобів для догляду за машиною. На території виставкового центру також можна було придбати вживаний автомобіль. Всі охочі купували сувеніри: стилізовані чашки, футболки та інші речі на авто- та мото- тематику.



Як розповів Бізнес.Район віце-президент Волинської торгово-промислової палати Віталій Киричук, поїздка на Warsaw Motor Show – перша, яку вони організували.

«Ми співпрацюємо з виставковим центром Ptak Warsaw Expo більше року. У травні відвідали виставку китайських товарів, а зараз – Warsaw Motor Show. Після неї не плануємо зупинятися і будемо збільшувати кількість поїздок. Учасники делегації, а їх всього було 44, – представники автосалонів, автосервісів, імпортерів та дистриб’юторів. Судячи з відгуків, поїздкою задоволені, адже дехто знайшов потенційних партнерів», – розповів Віталій Киричук.

Читайте також: Що робила бізнес-делегація з Волині на китайській виставці у Варшаві

Олег Ігнатьєв – директор ТОВ «Аква Прінт» – каже, що побачив на виставці те, що хотів. Його фірма займається виготовленням рекламної продукції. Чоловік знайшов на Ptak Warsaw Expo потенційного партнера – українсько-польську фірму.

«Мені треба було спецобладнання для бусів і я його там побачив. На жаль, думав, що буде більший вибір, але задовольнило і те, що було. Спочатку визначимось із цінами і будемо пробувати працювати. Це польсько-українська фірма. Не знаю, як складеться на майбутнє, але контакти будемо налагоджувати. Поїздка сподобалася, повторив би ще», – поділився враженнями бізнесмен.


Керівниця ТОВ «Автоцентр Захід» Ольга Войдюк розповідає, що одразу знайти бізнес-партнера на виставці – нереально. Для неї ця поїздка мала скоріше ознайомчу ціль – подивитися на вибір запчастин і аксесуарів, зібрати контакти потенційних постачальників. А також познайомитися з колегами з Волині та інших областей. До слова, «Автоцентр Захід» – офіційний представник бренду Volkswagen у регіоні.

«На виставку ми їхали, щоб побачити те, що актуальне на сьогодні. Це сервіс, запчастини і аксесуари. Словом, все, чим «живе» авто після купівлі. У Європі зараз популярне покриття кузовів машин спеціальними речовинами та захисними плівками. Ми не очікували, що на виставці буде стільки тюнінгованих машин. Також дивилися, хто може бути альтернативним постачальником запчастин в сегменті оригіналу. На виставці були представники китайських виробників. Ми поставили ряд питань тим, з ким вийшло поспілкуватися, а далі будемо чекати на комерційну пропозицію.

Взяли контакти навіть тих компаній, які займаються нанесенням кольорових плівок. Дивилися захист, диски, але пропозиція була невелика. Цікава нам була і комунікація з учасниками української делегації – поговорили із суміжними бізнесами, які торгують мастилами, запчастинами, займаються ремонтами. Ситуація в всіх практично ідентична. На виставці було більш цікаво тим, хто хотів подивитися на розмаїття автомобілів», – розповіла Ольга Войдюк.

Ще один учасник автовиставки у Варшаві – Владислав Горбунов, представник компанї WEST AUTO HUB. Хлопець вперше відвідав Warsaw Motor Show і лишився дуже задоволений:

«Мене у першу чергу вразили масштаби виставки – чотири величезні зали, повністю заставлені автомобілями – спортивними, ретромобілями, новими моделями авто. Кожне авто було особливе по-своєму і викликало незабутні емоції. Організація заходу – на висоті, адже щоб провести таке дійство, потрібно витратити немало часу і сил. На виставці не було часу нудьгувати, адже до гостей постійно підходили менеджери та намагалися переконати, що їхній продукт – найкращий.

На Warsaw Motor Show можна було знайти нових партнерів для бізнесу і для кращої комунікації скористатися послугами перекладача. Люди, які втомилися чи зголодніли, могли купити вуличну їжу і заодно подивитися на заїзди з дрифту. На виставці також діяла сцена, де виступали професійні гонщики та інші гості. Такі автомобільні виставки – це просто рай для людей, які захоплюються автомобілями. Тому раджу обов’язково на таку завітати».


Організатори продумали програму так, щоб крім виставки встигнути оглянути історичну частину Варшави і побувати на території Вілянівського палацу, а також пошопитися. У Волинській торгово-промисловій палаті запевняють, що візит на Warsaw Motor Show – не останній, адже з’явилося багато охочих побувати на подібній автовиставці.





































Ще більше фотографій з автовиставки дивіться за ПОСИЛАННЯМ

Світлана КИРИЛОВА

Фото Анни МАНЮХІНОЇ

загрузка...
Коментарі
20 листопада
Сьогодні
Вчора
18.11.2019
Топ оголошення
  • Продам
  • Куплю
  • Здам
  • Обміняю
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин
sdsd