Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
БІЗНЕС.РАЙОН
Кирило Ткачов розробив шрифт для наймасштабнішої міжнародної маркетингової кампанії українського уряду
Кирило Ткачов розробив шрифт для наймасштабнішої міжнародної маркетингової кампанії українського уряду

Луцький дизайнер розробив шрифт для бренду України

21:44 10.05.2018
74

Співзасновник «Innerspace. Простір для роботи, творчості та відпочинку» Кирило Ткачов розробив шрифт для наймасштабнішої міжнародної маркетингової кампанії українського уряду – Ukraine now.

Про це йдеться на сторінці «Innerspace. Простір для роботи, творчості та відпочинку» у Facebook.

Як зазначається на сторінці кампанії, бренд якої розробив Кирил Ткачов, її ціль – сформувати бренд України у світі, залучити в країну інвестиції та покращити туристичний потенціал.

Упідготовці до кампанії взяли участь 27 експертів із комісії з питань популяризації України у світі.

Такий бренд має продемонструвати Україну як відкриту сучасну країну, де відбувається все найцікавіше саме зараз.

«Логотип вийшов саме таким, тому що ми хотіли ніби «підкреслити» жовтим маркером головне слово повідомлення – NOW. А синій елемент за формою нагадує сповіщення, які ми бачимо в соцмережах. Це символ чогось нового, того що привертає увагу. А Україна зараз дійсно варта уваги», – йдеться на сайті кампанії.






















Читайте також: Луцький дизайнер розробив шрифт для мережі Comfy

Коментарі
23 травня
Сьогодні
Вчора
21.05.2018
20.05.2018
19.05.2018
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин