Як соціально-відповідальний ритейл пропагує здоровий спосіб життя

14 Травня 2023, 18:00
Як соціально-відповідальний ритейл пропагує здоровий спосіб життя 1371
Як соціально-відповідальний ритейл пропагує здоровий спосіб життя

Відповідальний ритейлер не може бути осторонь таких важливих питань, як здоров’я та самопочуття  своїх гостей. Саме тому просування здорового способу життя є ключовим напрямком програми відповідальної роздрібної торгівлі мережі супермаркетів SPAR.

Сьогодні SPAR – це міжнародна група незалежних роздрібних і оптових ритейлерів, що складається з понад 13 600 магазинів, які діють у 48 країнах світу. Зокрема в Україні SPAR розвивається на умовах франчайзингу. Тому по всьому світу SPAR реалізовує різноманітні проєкти, що спрямовані на здорове харчування та здоровий спосіб життя.

Ось декілька таких проєктів:

«Обирай корисне» SPAR Україна

В серпні 2022 року SPAR Україна запустила нову кампанію – «Обирай корисне».

Розробка рекомендацій щодо харчування SPAR «Обирай корисне» – це концепція, що підкреслює важливість здоров'я і харчування. Це два важливих ключових фактори, яких дотримується SPAR Україна. Важливо забезпечити гостей магазинів продукцією належної якості та відповідною інформацією для забезпечення збалансованого здорового харчування.

Тому розробили ряд рекламних матеріалів – плакатів, постерів, листівок, стоперів, що інформують про корисні властивості тих чи інших продуктів. А також на полицях супермаркетів SPAR розмістили спеціальні вставки «Обирай корисне» для того, аби закцентувати увагу гостей на цих корисних продуктах.

Ініціатива «Zucker-raus-initiative» («Без цукру») SPAR Австрії

SPAR Австрія сприяла створенню галузевого альянсу зі скорочення споживання цукру, який налічує понад 52 члени. З моменту свого запуску в квітні 2019 року ця ініціатива, заснована SPAR Австрія разом з виробниками продуктів харчування та напоїв, Австрійською медичною радою, лікарями та медичними асоціаціями, привернула увагу до збільшення споживання цукру суспільством.

SPAR Австрія вже вилучила понад 2500 тонн цукру з продуктів власної торговельної марки. Окрім зменшення кількості цукру в харчових продуктах, партнери даної ініціативи прагнуть надати цілеспрямовану інформацію про ризики та наслідки надмірного споживання цукру для здоров’я.

Здорова школа «Sanolandia» SPAR Гран-Канарія

Стрімко зростає кількість дітей що хворіють на ожиріння, тому SPAR Гран-Канарія вирішила взяти участь у проєкті, який передбачає освіту з питань харчування та прищеплення звичок здорового способу життя для вирішення цієї проблеми.

Запустили проєкт «Sanolandia», спрямований на охоплення понад 10 тисяч школярів віком від 3 до 8 років (у супроводі вчителів та/або членів родини) на острові Гран-Канарія. Проєкт фінансувався SPAR Гран-Канарія та розроблений за підтримки Міністерства освіти уряду Канарських островів. Формат навчання – інноваційне 45-хвилинне музичне шоу, яке пропагує звички здорового способу життя у веселій та активній формі.

Кампанія «Better Choices» («Кращий вибір») SPAR Ірландія

У лютому SPAR Ірландія запустила нову кампанію SPAR Better Choices на 2023 рік. Мета кампанії – заохотити гостей робити кращий вибір під час покупок продуктів харчування. Для цього записали відео, де двоє олімпійських медалістів змагаються один з одним у веселих випробуваннях, щоб побачити, хто стане чемпіоном SPAR Better Choices.

У цій кампанії є освітній елемент – текст на екрані, який інформує глядачів про поживну цінність їжі, яку вживали олімпійці під час змагань. Цікаві факти у відео допомагають зміцнити впевненість покупця, коли справа доходить до прийняття кращого вибору під час покупок у місцевому магазині SPAR.

«Le Buone Abitudini» («Хороші звички») SPAR Італія

З 2006 року DESPAR Italia проводить проєкт «Le Buone Abitudini» («Хороші звички»), освітню програму, яка пропагує здорове харчування та здоровий спосіб життя. У жовтні 2022 року запустили безкоштовну та просту в навігації платформу, призначену для дітей молодшого шкільного віку та їхніх вчителів, а також сімей з маленькими дітьми.

 У програмі використовується методологія активного навчання, що дозволяє дітям застосовувати на практиці те, що вони навчилися за допомогою досвіду та простих щоденних дій.

Популяризація спорту та фізичних вправ

Окрім акценту на здоровому харчуванні, SPAR багато уваги приділяє підтримці спорту та активному способу життя.

Саме тому SPAR приймає участь у багатьох спортивних ініціативах як на місцевому рівні, так і на міжнародному. Потужне партнерство SPAR та місцевих шкіл, спортивних клубів відображає важливість популяризації фізичних вправ у місцевих громадах.

Підтримка від SPAR може надходити в багатьох формах, включаючи волонтерство, заходи зі збору коштів у магазинах, надання спортивного обладнання та фінансової допомоги. SPAR також є головним спонсором Європейської легкоатлетичної асоціації з 1996 року.

В Україні SPAR також активно підтримує місцеві громади та різноманітні спортивні заходи.

Зокрема SPAR став партнером та спонсором VI Всеукраїнського благодійного фестивалю бального танцю VOLYN OPEN – 2023, що відбувся нещодавно у Музеї сучасного українського мистецтва Косаків.

А спільно з професійними тренерами запустили SPAR SPORT CLUB! Це серія відеоінструкцій із базовими вправами для загального фізичного розвитку від наших професійних тренерів Олега Хом’яка, заслуженого тренера України з пауерліфтингу та Наталії Хом’як, майстра спорту України з важкої атлетики та пауерліфтингу.

Розпочати власний соціально-відповідальний бізнес просто. Купуючи франшизу SPAR, ви не лише стаєте частиною успішного міжнародного бренду, а й дбаєте про здоров’я та самопочуття українців.

Катерина ФУТРУК, директорка з маркетингу мереж «Наш Край» і SPAR

Довідково: Сьогодні SPAR  – одна з найбільших у світі мереж супермаркетів та гіпермаркетів, що складається з понад 13 000 магазинів, які діють у 50 країнах світу. В Україні мережа розвивається за системою франчайзингу та пропонує 4 торгових формати: SPAR Express (магазини біля дому торговою площею до 200 кв.м), SPAR (супермаркети 200-800 кв.м), EUROSPAR (супермаркети 800-3000 кв.м), INTERSPAR (гіпермаркети понад 3000 кв.м). Ключові цінності SPAR для покупців — це широкий асортимент якісних і свіжих товарів, європейські стандарти обслуговування, індивідуальний підхід до кожного клієнта, комфорт і затишок в кожному магазині.

За матеріалами SPAR International та SPAR Україна.

Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024
25.04.2024