Як отримати компенсацію за неякісні послуги салону краси
Волинянам розповіли, як отримати компенсацію за невдалу стрижку, поганий манікюр або процедуру, яку клієнт не замовляв.
Іноді результат роботи майстра в салоні краси може не порадувати, а розчарувати, – кажуть в головному управлінні юстиції Волинської області.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», у разі якщо вам надали неякісні послуги, ви маєте право вимагати на вибір:
- Безоплатного усунення недоліків
- Зменшення ціни послуги, що надається
- Виправлення завданих недоліків та повернення до попереднього стану, якщо це можливо.
Якщо ви незадоволені послугами салону краси, перш за все:
- Зверніться до адміністрації салону.
- Повідомте, хто із майстрів надавав послугу та вимагайте повернути кошти чи усунути недоліки.
- Якщо адміністрація салону відмовляється усунути недоліки чи повернути гроші - зверніться з письмовою скаргою до територіального підрозділу Держпродспоживслужби. Також можна подати скаргу онлайн на сайті Держпродспоживслужби за посиланням: https://consumer-gov-ua-appeal.ml/
- Зверніться до суду з вимогою про: безкоштовне усунення недоліків, зниження ціни, безкоштовної повторної процедури або відшкодування компенсації за надану неякісну послугу.
Перед походом в салон сфотографуйтеся, а після – сфотографуйте результат роботи, щоб було видно недоліки. Доказами можуть бути також свідчення інших клієнтів салону або запис з камер спостереження. Якщо ви не відразу виявили недоліки в роботі майстра, ви можете звернутися в салон і через 2-3 дні. Їх зобов'язані виправити, при чому повинні зробити це безкоштовно. Але в такому разі обов'язкова наявність квитанції про оплату послуг салону.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром