Як правильно юридичним особам Волині використовувати печатку

28 Грудня 2019, 15:11
Фото ілюстративне 1332
Фото ілюстративне

Юридична особа використовує печатку за її наявності на податковій  звітності.

Підписи посадових осіб юридичної особи у податковій звітності скріплюють печаткою за її наявності у такої юридичної особи. Про це інформують в ГУ ДПС у Волинській області.

Відповідно до абзацу першого п. 46.1 ст. 46 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податкова декларація, розрахунок, звіт (далі – податкова декларація) – документ, що подає платник податків (серед яких відокремленим підрозділом у випадках, визначених ПКУ) контролюючому органу у строки, визначені законом, на підставі якого відбувається нарахування та/або сплата податкового зобов’язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством визначене звільнення платника податку від обов’язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Форма податкової декларації повинна мати необхідні обов’язкові реквізити і відповідати нормам та змісту відповідних податку та збору (абзац другий п. 48.1 ст. 48 ПКУ).

Одним з обов’язкових реквізитів податкової декларації є, зокрема підписи посадових осіб платника податку, визначених ПКУ, засвідчені печаткою платника податку (за наявності) (п. 48.3 ст. 48 ПКУ).

Читайте також: Кого з волинських ФОПів не звільняють від сплати єдиного внеску

Коментар
28/04/2024 Неділя
28.04.2024
27.04.2024
26.04.2024