Немає YouTube-каналу – немає бізнесу: поради від київського експерта з WEST iMARKETING FORUM
Керівник київської академії відеоблогінгу AIR Academy Вячеслав Поліновський розповів у Луцьку про нову медіа-реальність, навіщо бізнесу YouTube-канал та як його розвивати.
Спікер поділився знаннями на WEST iMARKETING FORUM 2020, який пройшов 7 лютого у Музеї сучасного українського мистецтва Корсаків. Організувала захід бізнес-академія РМВА.
«Якщо про твій бізнес немає нічого на YouTube, ти впевнений, що у тебе є бізнес?» – такою тезою розпочалася лекція. За словами експерта, 83% українських інтернет-користувачів відвідують YouTube мінімум раз на місяць, а 55% роблять це кожного дня.
«Український менталітет такий, що ми не любимо натискати «підписатися». Ми любимо гуглити, дивитися. Найчастіше канали-мільйонники у нас дитячі канали. Тому що дитину потрібно чимось зайняти, а двічі шукати канал з мультиками батькам лінь. «Жива» аудиторія YouTube – 22 мільйони користувачів. Середній вік – 30-35 років, а вас там досі немає. Вітаю!» – пожартував Вячеслав Поліновський.
Дослідники Cisco Visual Networking Index прогнозують, що до 2021 року онлайн-відео складе більше 82% світового інтернет-трафіку. Цікаво, що 50% користувачів інтернету шукають відеоогляд продукту перед візитом до магазину. Тому Вячеслав Поліновський переконує, що бізнесу потрібен YouTube-канал, аби:
- Працювати з іміджем бренду
- Створювати навколо себе спільноту
- Підвищувати лояльність аудиторії
- Мати інтерактив з аудиторією
- Отримувати трафік на сайт
- Генерувати продажі
Спікер пояснив, що на початках блогери допускають ряд помилок. В основному вони думають, що YouTube – надто складно. Або навпаки – надто просто. Знімають рекламу і викладають, заливають увесь бюджет на розкрутку каналу, або одразу намагаються продати свій продукт. Тож Вячеслав розібрав історії успіху від брендів і показав, як варто робити і як не варто. А також дав поради для швидкого старту каналу.
Поради для швидкого старту і просування на YouTube
– Що впливає на розвиток каналу: вибір ніші і цільової аудиторії, контент, оптимізація каналу, оптимізація відео, робота з аудиторією.
– Важливо розуміти, яка ваша цільова аудиторія зможе зробити правильний канал бренду на YouTube. Наприклад, 75% представників покоління Х дивляться YouTube-відео про події і людей з минулого. 70% міленіалів дивляться YouTube-відео, аби чогось навчитися.
– Вивчайте потенційних конкурентів, розбирайте ролики конкурентів, дивіться, що погано і не подобається – не робіть так. Переглядайте свої, працюйте над помилками, беріть найкраще і робіть ще краще. Шукайте свій стиль, подачу інформації та «фішки».
– Грайте на емоціях та інтригуйте з першої секунди.
– Умійте адаптуватися і грати на трендах. Підбирайте правильну музику. Робіть яскраві крупні плани. Станьте гуру монтажу. Робіть круті обкладинки для своїх відео.
– Основні елементи успіху: простота подачі і відкритість перед аудиторією, розважальний підхід, створення ситуаційного контенту, вміння створювати комюніті навколо свого каналу, грамотне використання всього функціоналу платформи.
– Який формат і тип контенту підійде вашому бізнесу: FAQ, огляд ваших товарів чи послуг, відео-відгуки про компанію, навчальні відео, думка чи порада експерта та інші формати залежно від сфери діяльності.
Читайте також: У Луцьку – West iMarketing Forum 2020
Світлана КИРИЛОВА