Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
БІЗНЕС.РАЙОН

Надійно та без черг: як вирішувати «газові» питання онлайн

16:41 02.06.2020
1041

В ефірі радіо «СіД ФМ» 1 червня начальник управління клієнтського сервісу АТ «Волиньгаз» Юрій Петрук та провідний фахівець Центру обслуговування клієнтів АТ «Волиньгаз» Ольга Тимощук розповіли про онлайн-сервіси для передачі показань лічильника, сучасні способи оплати за газ та його доставку.

З фахівцями «Волиньгазу» спілкувалась радіоведуча Вікторія Жуковська. Вона озвучила найактуальніші питання споживачів, з’ясувала, як працює газова компанія в умовах карантину та які новації доступні для волинян, котрі користуються газом.

– Як можна передати показники лічильника в період карантину?

Юрій Петрук: Під час карантину компанія «Волиньгаз» перейшла в режим «онлайн». Найбільш актуальні, надійні та швидкі способи передачі показань лічильника – онлайн-способи: чат-бот Viber 7104UA, Telegram-бот 7104UA, мобільні додатки 104 Mobile Light для iOS і 104 Mobile для Android та Особистий кабінет на сайті 104.ua. Онлайн-сервісами «Волиньгазу» користується біля 100 тисяч волинян.

– Які найпопулярніші онлайн-сервіси компанії «Волиньгаз»? Як у них зареєструватися?

Юрій Петрук: Найпопулярнішими сервісами є Особистий кабінет на сайті 104.ua. Цей сервіс був створений першим, тому багато споживачів користуються саме ним. Потім були запущені мобільні додатки та чат-боти у месенджерах. Зараз більшість людей все-таки у месенджерах, в месенджерах усі наші друзі, серед них і «Волиньгаз».

Для реєстрації в онлайн-сервісах потрібно знати номер особового рахунку і суму останньої оплати. Нещодавно ми ввели експрес-реєстрацію, щоб кожен споживач за кілька хвилин міг зареєструватися в онлайн-сервісах. Людина телефонує у наш контакт-центр за номером (067) 33 39 104, називає свій особовий рахунок або адресу, фахівець натомість надсилає на мобільний номер споживача коротке смс з логіном паролем для входу на сайт 104.ua.

– Скільки волинян користуються Особистим кабінетом? Які переваги цього сервісу?

Ольга Тимощук: На сайті 104.ua зареєструвались понад 75 тисяч споживачів. В Особистому кабінеті можна з 1 по 5 число передати показник лічильника, перевірити оплати, онлайн спалити, сформувати квитанції за доставку газу. Ці всі операції можна здійснювати самостійно, не виходячи з дому та не витрачаючи свій час на відвідування Центрів обслуговування клієнтів.

– Чи можна в онлайн-сервісах «Волиньгазу» передавати показання лічильника за батьків, родичів, друзів?

Юрій Петрук: У чат-боті Viber є можливість зареєструвати до десяти особових рахунків і керувати ними. Тобто, можна передати показання, сплатити за газ і його доставку за батьків, родичів, друзів. Також в розробці, щоб така можливість була і в Особистому кабінеті, і в мобільних додатках.

– Чому варто користуватися мобільними додатками 104.ua?

Ольга Тимощук: Мобільні додатки актуальні у наш прогресивний час. У додатках 104 Mobile можна легко та швидко передати показники лічильника, оплачувати послуги газопостачання, контролювати поточний баланс розрахунків, зарахування платежів, опрацювання показань. Одна з найважливіших переваг – це те, що смартфон з додатком завжди під рукою, а отже всі питання ви можете вирішити в будь-який зручний для вас час та з будь-якої країни світу. Потрібен лише доступ до Інтернету.

– Чи є комісія при сплаті за доставку газ в онлайн-сервісах 104.ua?

Юрій Петрук: Комісія в онлайн-сервісах є, проте вона менша, ніж у касах банку. Комісія є завжди тому, що жоден отримувач послух не є фінансовою компанією. У світі так побудована фінансова система, що повинен бути посередник, певний банк чи платіжний сервіс. Завжди хтось повинен сплатити за «доставку» грошей. В онлайн-сервісах комісія менша, оскільки, на відміну від банківської, вам не потрібно сплачувати за роботу касира тощо. А ще в онлайн сервіси зручні тому, що не потрібно витрачати час на похід до банку, аби спалити за послуги, або йти/їхати в Центр обслуговування клієнтів, щоб передати показник. Онлайн-сервіси працюють цілодобово і без вихідних.

– Як передати показання лічильника, якщо немає смартфону та інтернету?

Юрій Петрук: Передати показник лічильника можна за допомогою смс на номер 7104 у такому форматі: номер особового рахунку (10 цифр), пробіл, показання лічильника (5 цифр). Також можна зателефонувати до контакт-центру за номером (067) 33 39 104, (0332) 280 104. Оператори приймають дзвінки з 8:00 до 20:00 години, а потім працює голосове меню IVR.

– Чи витримують сервіси навантаження у пікові дні масової передачі показань лічильників та оплат?

Ольга Тимощук: Періодично ми вдосконалюємо наші онлайн-сервіси, проводимо програмне оновлення, щоб не було збоїв у роботі. Тому, якщо виникають труднощі з користуванням онлайн-сервісами радимо вийти з облікового запису і повторно авторизуватися.

Довідково:

Компанія АТ «Волиньгаз» здійснює розподіл природного газу для 250 тисяч споживачів Волинської області. Загалом фахівці «Волиньгазу» обслуговують понад 7 тисяч кілометрів газопроводів. Під час карантину компанія спростила реєстрацію в онлайн-сервісах та закликає споживачів переходити в режим «онлайн».

«СІД FM» – єдина комерційна радіостанція Луцька. На ефірній частоті 102,4 МГц звучить сучасна популярна музика, рок-музика та найкращі хіти 80-90 років. Також радіо продукує різноманітні пізнавальні, інформаційні та розважальні програми.

Читайте також: Показання газового лічильника: як передати онлайн



Загрузка...
Загрузка...
Коментарі
14 липня
Сьогодні
Вчора
12.07.2020
11.07.2020
Топ оголошення
  • Продам
  • Куплю
  • Здам
  • Обміняю