З початку року податкова опрацювала майже тисячу звернень бізнесу

08 Квітня 2023, 10:09
З початку року податкова опрацювала майже тисячу звернень бізнесу 211
З початку року податкова опрацювала майже тисячу звернень бізнесу

Для оперативної комунікації з бізнесом в органах Державної податкової служби діють комунікаційні податкові платформи. 

На них платники податків можуть отримати допомогу у розв'язанні проблемних питань. Про це йдеться на сторінці ДПС.

Так, з початку 2023 року на комунікаційні податкові платформи надійшло майже 1 тис. звернень. Всі питання, викладені у зверненнях, опрацьовано та надано зворотній зв’язок заявнику. Для більш детального розгляду окремих звернень організовували зустрічі бізнесу з фахівцями профільних підрозділів органів ДПС.

Для розʼяснення норм податкового законодавства та надання відповідей на найбільш поширені питання, які надходять від платників, в органах ДПС провели 402 зустрічі з бізнес-асоціаціями та інститутами громадянського суспільства.

Крім того, у кожному регіоні організували роботу «гарячих ліній», де платники мають змогу отримати консультаційну допомогу та відповіді на запитання. Перелік цих телефонів розміщено на вебпорталі ДПС та постійно оновлюється.

«Державна податкова служба України завжди готова підтримати платників та відкрита до діалогу з бізнес-асоціаціями та інститутами громадянського суспільства. Закликаємо усіх платників податків у разі необхідності користуватися ресурсами Державної податкової служби України – комунікаційними податковими платформами та «гарячими лініями» ДПС», – йдеться у повідомленні

Читайте також: Податкова відновила доступ до даних реєстру платників ПДВ

Коментар
27/04/2024 Субота
27.04.2024
26.04.2024