Застосунок «Нової пошти» не працює через збій

Через технічний збій мобільний застосунок «Нової пошти» та сервіс авторизації, який дозволяє зайти в бізнес-кабінет, тимчасово не працює. Тому наразі неможливо скористатися поштоматом та усіма послугами із застосунку.
Про це повідомила пресслужба «Нової пошти».
«Усі, хто очікують посилки у поштомат сьогодні, - найближчим часом зателефонує оператор Нової пошти і уточнить ваші побажання: зручний для вас спосіб доставки або можливість зачекати отримання у поштоматі.
Водночас усі послуги по відправці посилок і вантажів, а також фінансові послуги ви можете отримати у будь-якому нашому відділенні. Усі інші цифрові точки контакту – API та сайт – працюють.
Ми докладаємо усіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити роботу мобільного застосунку. Щойно ми відновимо його роботу – одразу повідомимо у соціальних мережах та на сайті компанії», – йдеться в повідомленні.
Станом на 18:00 роботи ще ведуться, зазначили в «Новій пошті».
«Колеги з технічного відділу роблять все можливе і неможливе для усунення проблеми в роботі та для відновлення сервісів компанії. Просимо вибачення за завдані незручності», – додали в повідомленні.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром