Клієнти ПриватБанку можуть повідомити банк про шахрайство та отримати допомогу прямо у Приват24

21 Листопада 2023, 16:19
Клієнти ПриватБанку можуть повідомити банк про шахрайство та отримати допомогу прямо у Приват24 762
Клієнти ПриватБанку можуть повідомити банк про шахрайство та отримати допомогу прямо у Приват24

ПриватБанк запустив новий сервіс, який допоможе клієнтам, що стикнулися зі спробами шахрайства, терміново інформувати банк про такі випадки та миттєво отримати допомогу чи консультацію від банку прямо у мобільному Приват24.

Про це інформує пресслужба банку.

Як повідомив член правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко, новий сервіс банку спрямований на те, щоб допомогти клієнтам у стресовій ситуації та зменшити потенційні збитки від шахрайства за рахунок швидкого впровадження блокуючих дій.

«Ми постійно вдосконалюємо наші сервіси, що допомагають протидіяти шахраям, відтепер клієнтам, що стикнулися з шахрайством не треба телефонувати до банку та  чекати з’єднання з оператором. Терміновий сервіс інформування про шахрайство у Приват24 автоматично включає всі необхідні заходи, щоб запобігти подальшим спробам шахрайства та мінімізувати ризики для клієнта, а в деяких випадках автоматично створити заявку на повернення коштів», – відзначив Дмитро Мусієнко.

Новий «антишахрайський» сервіс доступний в мобільному додатку Приват24 в меню Комунікації (у правому верхньому куті на головному екрані додатку). Щоб отримати допомогу від банку, якщо шахраї списали кошти з картки, не отримали оплачений товар чи ненавмисно передали персональні дані шахраям, треба лише відповісти на прості питання у розділі «Повідомити про шахрайство»:

Також ПриватБанк закликає клієнтів за допомогою нового сервісу передавати інформацію про шахрайські (фішингові) сайти, підозрілі телефонні номери зловмисників, щоб разом протидіяти шахрайству.

Коментар
27/04/2024 Субота
27.04.2024
26.04.2024