«Київстар» скасував наступну планову плату за тариф для користувачів через хакерську атаку
Компанія «Київстар» повністю відновила усі базові сервіси, які постраждали через хакерську атаку.
Про це повідомили 21 грудня на фейсбук-сторінці компанії.
«Вдячні кожному, хто продовжував підтримувати та вірити в нас. Саме тому наша команда:
- скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів;
- виділяє 100 мільйонів гривень на потреби ЗСУ», – йдеться в повідомленні «Київстару».
Планову тарифну плату не будуть стягувати у всіх, зокрема:
- абонентів передплати із 22 грудня по 21 січня;
- абонентів контракту, в тому числі тих, хто користується послугою «Домашній Інтернет» із 22 грудня по 21 січня;
- бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв'язку з 1 січня по 31 січня;
- користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1 січня по 31 січня.
Як саме скасують плату за тариф
Все відбудеться автоматично. У день планової оплати гроші з рахунку не знімуть і нарахують всі обсяги за тарифом.
Передплата. Не зніматимуть плату за тариф, яка мала планово знятися після 22 грудня 2023 року.
Контракт. Не зніматимуть плату за тариф, яка мала щоденно зніматися з 22 грудня 2023 року по 21 січня 2024 року (включно).
Все разом. Не зніматимуть плату за тариф, яка мала планово знятися 1 січня 2024 року.
Домашній Інтернет. Не зніматимуть плату за тариф, яка мала планово знятися 1 січня 2024 року.
Нагадаємо, вранці 12 грудня мережа зв’язку «Київстару» стала мішенню потужної хакерської атаки, що стала причиною технічного збою, у результаті якого були недоступні послуги зв’язку та доступу в інтернет.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром