Історія успіху VolWest Group та чому варто ставити недосяжні цілі: у Луцьку Віктор Корсак ділився досвідом із підприємцями

25 Січня 2024, 10:26
У Луцьку Віктор Корсак ділився досвідом із підприємцями РЕПОРТАЖ 1148
У Луцьку Віктор Корсак ділився досвідом із підприємцями

У Луцьку відбулася зустріч підприємців із доктором економічних наук Віктором Корсаком. Послухати про досвід голови ради директорів компанії VolWest Group приїхали представники міжнародної спільноти підприємців Board з Рівного, Вінниці, Львова та Києва

На заході 24 січня побувала й журналістка Бізнес.Район.

«Ділитися досвідом – це фізіологічна потреба людини, як і споживання їжі, праця й відпочинок. Це важлива місія – допомагати людям, і вона ще й приносить задоволення. Люди надихаються такими зустрічами, використовують почуті поради у своїй справі», – розповів про мету заходу Віктор Корсак.

Віктор Корсак
Віктор Корсак

Фундатор Музею сучасного українського мистецтва Корсаків поділився зі слухачами історією успіху VolWest Group. До інвестиційної групи входять 17 компаній. Серед них – торговельна мережа, компанія з продажу технічного обладнання «Техно Модуль», розважальний комплекс «Адреналін Сіті», консервний та молокозавод, компанія CID Media Group та інші проєкти. 

Музей Корсаків вже понад рік реалізовує проєкт світового рівня «Космогонія», який є унікальним та новаторським у багатьох аспектах, адже поєднує у собі мистецтво, функціональність та філософію. 

У межах проєкту створюється найбільша у світі живописна картина на полотні площею 2 000 м2. Куратор проєкту – фундатор Музею Віктор Корсак, картину створює знаковий український художник з Горлівки (Донеччина) – Петро Антип.

«Що таке успіх? Це заробити один мільйон доларів? Чи коли відвідувачі заходять у твій музей і виходять звідти зовсім іншими людьми? Чи коли кажуть, що наша тактична аптечка та рюкзак сьогодні врятувала шість життів? Це філософське питання…», – сказав лідер.

Віктор Корсак
Учасники заходу

Проте, в якому б напрямку не рухалося підприємство, очікуваного прогресу можна досягти наслідуючи певних стратегій. Свою лекцію Віктор Корсак розпочав з основ акмеології – науки про ведення справи, коли бізнес перебуває на піку свого розвитку. Дисципліна виникла у 20-30 роки XX століття. 

Основний фокус лектор змістив на те, як розвинути три види інтелектів: професійний, психологічний та естетичний. Саме їх поєднання сприяє розвитку підприємства. Якщо професійний – це про практичний досвід та знання, психологічний – розуміння своєї сутності, оточення та як функціонує колектив. То естетичний інтелект – вміння сприймати та оцінювати мистецтво. Його можна сформувати через споглядання природи, власну творчість, комунікацію зі справжнім мистецтвом – тобто творами, які вже здобули визнання критиків. Здобуті знання згодом «підкріпили» екскурсією Музеєм Корсаків, під час якої відвідувачі змогли поглиблювати естетичний інтелект і надихатися на нові рішення. 

«Ми, як бізнес-спільнота, на прикладі Віктора Корсака, бачимо, що в бізнесі важливі не тільки гроші, а і розуміння нашої культури, наш психоемоційний стан, сприйняття мистецтва. Для нас – це розрив шаблонів. Ми думали, що ми просто операційники, люди-цифри. Але він сказав, що якщо не розвивати свою мистецьку креативність, ми ніколи не зможемо досягати інноваційних успіхів», – поділилася враженнями Вікторія Жовтобрюх, партнерка Board.Рівне. 

Бізнес розпочинається з вивчення його законів. У вивченні своєї дисципліни Корсак порадив використовувати метод «Піраміди пізнання». Спершу варто зрозуміти основну філософію та концепцію досліджуваної теми. 

«Потрібно прочитати одну фундаментальну книгу на ту тему, яка вас цікавить. У ній має бути теорія. Бо нічого немає практичнішого, ніж хороша теорія. Лише тоді можна читати популярні «іграшки», які продають на заправках», – сказав доктор економічних наук. 

Віктор Корсак
Слухачі

Та усі знайомі методи вивчення інформації – лекція, аудіо, практика – мають мінімальний або ж не достатньо високий відсоток засвоєння. Методика найкращого запам’ятовування полягає у намаганні навчити цієї справи інших. Тому його команда часто проводить навчання для своїх співробітників. 

Під час виступу, Віктор Корсак розповів історію, як із сім’єю заробив перший мільйон. Це був 1996 рік. В Камені-Каширському після бурі лісгоспи вивезли ділову деревину, але дрова залишилися. Деревину (яку продавали по три гривні кожну) потрібно було забрати, інакше комахи б зіпсували лісоматеріали.

Корсаки купили машини, найняли людей, які б зібрали дрова і відправили б в Жидачів (Львівська область) на целюлозний комбінат. Там вони дістали гофроящики, які вже везли до кондитерської фабрики «Світоч», отримали цукерки й продали солодощі. За пів року такими діями вже мали мільйон. 

«Треба відкинути все, і займатися лише тим, що у тебе найкраще вдається. Я пам’ятаю, як у 97-му році захистив дисертацію з медицини, але ми тоді ще ночами розвантажували машини з цукерками. Їду я після безсонної ночі читати лекції й думаю: «А навіщо це мені все? Нащо мені йти на третій поверх в аудиторію, якщо на другому – кабінет директора?». Зайшов туди й написав заяву на розрахунок», – згадував кандидат медичних наук. 

Віктор Корсак
Захід

За словами лектора, важливий не так результат, як шлях до нього. Адже «людина живе, але у кінці усе одно помирає. То що важливіше: життя чи смерть? Життя». Тому варто ставити перед собою майже недосяжні цілі, аби завжди прагнути найкращого. Постійні досягнення – дуже шкідливі для організму.  

«Є такий фактор як об'єм клієнтської любові. Але краще мати 100 людей, які тебе люблять, ніж один мільйон, яким ти подобаєшся. А якщо ваші клієнти пропонують щось змінити чи додати, не варто одразу кидатися втілювати нові ідеї. Краще взяти час на роздуми, обміркувати, чи це справді те, що потрібно. Мисліть критично і ставте все під сумнів», – радив лідер. 

Віктор Корсак
Захід

Серед основних цінностей Віктор виокремлює: першість, високу прибутковість і якість продукції, інноваційність компанії та мету, яка зробить світ щасливішим. Проте наголосив, що першість у якійсь спеціалізації не завжди гарантує успіх. Іноді варто опиратися на попередників, у яких були чудові ідеї, але для їх реалізації не вистачило грошей чи компетентності.

До цього висновку він дійшов власним досвідом. Якось йому спала ідея виготовляти яблучні чипси. 

«Чому люди будуть їсти всіляку гидоту? Краще дамо їм натуральну їжу». Зібрали команду, зайшли на ринок, витратили мільйони, виставили продукцію в магазини… а люди хочуть гидоту. Так похоронили мільйон доларів і на цьому виробництво завершилося», – розповів Віктор Корсак.

Віктор Корсак
Учасники лекції

Говорили й про неприємні сторони ведення справи. Кожен бізнес має свій кінець. Якщо проєкт стає збитковим, голова VolWest Group радить дати останній шанс і продовжувати інвестувати справу. Але якщо результат не виправдовує очікувань, варто без жодних жалощів закрити виробництво.

«Я вражений масштабним і широким поглядом Віктора Корсака. Я сюди їхав за цікавинками, а тепер розумію, що повернуся до Львова з розумінням, що минулі прогорання – це лише етап у моєму житті й потрібно далі розвиватися. Мені найбільше сподобалася порада: «Завжди об’єднуйтеся». Замість того, щоб диверсифікувати співвласність у різних бізнесах, краще їх об’єднати. Як він гумористично сказав: «А чому я один маю не спати?». Одна голова добре, дві – краще. Про Змія Горинича не просто так казки розповідають», – поділився враженнями Назарій Демчишак, ментор Board.Львів.

МСУМК
Відвідувачі в Музеї сучасного мистецтва Корсаків

Опісля зустрічі з лідером VolWestGroup слухач переконаний: якщо у команді є велика кількість людей, які вміють думати, аналізувати й підкріплені однією візією, то результат їх діяльності буде мегапозитивний і проривний.

Після лекції слухачі обступили Віктора Корсака, аби придбати його книги «Анатомія ритейлу» та колективну монографію «Як стати іменем» й отримати автограф та письмові побажання про розвиток їх бізнесу.


Коментар
22/04/2024 Неділя
21.04.2024
20.04.2024
19.04.2024