Мережа супермаркетів шукає СММ-спеціаліста

Мережа супермаркетів шукає спеціаліста, який вміє працювати з соціальними мережами, грамотно писати тексти та створювати креативи у Canva (або готовий навчитися).
Про це Бізнес.Район повідомили в мережі супермаркетів.
Завдання:
Вести офіційні сторінки компанії у Фейсбуці та Інстаграмі. Моніторити та робити звіти, надавати рекомендації з ведення сторінок магазинів у Фейсбуці. Робити пости через fanpagekarma на магазини.
Також потрібно вести дірект офіційних сторінок та працювати з коментарями.
Працювати з текстами блогів (вичитка, рерайт).
Працювати з гугл-картами (відкриття, закриття, наповнення об'єктів).
Робота в офісі (графік можна обговорювати).
На роботу готові взяти студента.
«Усього навчимо, головне – бажання працювати та грамотно писати. Можливість кар'єрного росту в PR та комунікаціях», – зазначили в мережі.
Якщо зацікавила пропозиція – надішліть резюме та кейси у Телеграм: +380 50 617 22 31.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром