В «Приват24 для бізнесу» запустили послугу автоматичного заповнення календаря податкових звітів

Бізнес-клієнти ПриватБанку відтепер можуть користуватися новою функцією «Календар звітів», щоб не пропустити терміни подання податкової звітності.
Про це інформує пресслужба банку.
Така послуга працює в розділі «Електронна звітність» у вебверсії «Приват24 для бізнесу» і допоможе клієнтам автоматично заповнити календар податкових звітів з урахуванням історії звітів та даних податкової служби.
Як це працює?
Під час входу в меню «Облік та звіти – Електронна звітність» автоматично вмикається помічник, який допоможе налаштувати «Календар звітів» на основі прийнятих звітів і даних із податкової.
Нова функція «Приват24 для бізнесу» дає можливість клієнтам:
- надіслати запит в податкову, щоб завантажити дані для календаря;
- прибрати звіти, про які не потрібно нагадувати;
- додати будь-який звіт, а термін в «Календарі звітів» проставиться автоматично.
Також у сервісі «Електронна звітність» можна відразу сплатити податки на основі прийнятого звіту «Податкова декларація платника єдиного податку третьої групи» та вести «Книгу обліку надходжень та витрат», «Фінансову звітність» та багато іншого.