Четверо переможців та суперпереможець: у Луцьку відбулась церемонія нагородження проєкту START SPAR

18 Січня 2024, 17:24
У Луцьку нагородили переможців проєкту START SPAR 1523
У Луцьку нагородили переможців проєкту START SPAR

Нагородження українських підприємців проєкту START SPAR провели у музейному просторі Музею сучасного українського мистецтва Корсаків у Луцьку.

Захід, що відбувся 17 січня, відвідала і кореспондентка видання Бізнес.Район.

У серпні 2023 року мережа SPAR оголосила про конкурс з розвитку та підтримки підприємців START SPAR. Метою проєкту було знайти малих підприємців-виробників, які розвиваються та хочуть потрапити на полиці супермаркетів. Так, серед сотні заявок обрали десять фіналістів. Цікаво, що фактично усі їх товари були екологічні, або ж сприяли здоровому харчуванню.

Читайте також: Без жирів та шкідливих добавок: підприємець з Луцька виготовляє античипси з лаваша

Генеральний директор мережі SPAR та «Наш Край», що входять до інвестиційної групи VolWest Group, Віктор Мольченко
Генеральний директор мережі SPAR та «Наш Край», що входять до інвестиційної групи VolWest Group, Віктор Мольченко

Генеральний директор мережі SPAR та «Наш Край», що входять до інвестиційної групи VolWest Group, Віктор Мольченко разом з іншими представниками компанії підбив підсумки 2023 року мережі SPAR, поділившись вражаючими цифрами досягнень.

«Протягом року 2023 різні куточки України були охоплені мережею у понад 26 тисяч супермаркетів, зокрема EUROSPAR у Бориславі та перший в Україні дитячий SPAR», – сказав Віктор Мольченко.

У цей період 1 мільйон українців здійснили покупки, з яких кожен сьомий гість став постійним клієнтом. Крім того, 21 тисяча гостей скористалися застосунком DRUZI, а також зібрали понад 1 мільйон гривень за допомогою ініціативи «Гривня для ЗСУ».

У Луцьку нагородили переможців проєкту START SPAR
У Луцьку нагородили переможців проєкту START SPAR

Підтримка 

У рамах проєкту також організували свято Миколая для дітей, які вимушено переїхали зі своїх домівок та знайшли притулок на Волині. Упродовж року підтримували змагання з шахів та шашок серед дітей, танцювальні турніри та інші благодійні заходи.

«Крім того, SPAR International надав підтримку армії, передавши через нас необхідні матеріали та обладнання», – сказав Віктор Мольченко.

SPAR Interational передали на потреби армії: 

39,2 кілометра якісної стрічки-липучки (Hook&Loop tape), чого достатньо на майже 50 тисяч турнікетів; 

  • десятки тисяч марлевих серветок, марлевих та еластичних бинтів для перев'язки, тампонади; 
  • тисячі термоковдр для попередження гіпотермії; 
  • спеціальні пластирі zinc oxide plaster в ролах та пластирі для ран; 
  • тисячі повідон-йод (бетадин) – антисептик для знезараження ран; 
  • тисячі інфузійних систем для парентерального введення інфузій (розчинів); 
  • сотні мішків Амбу; 
  • сотні шийних комірців (для фіксування шийного відділу при травмах); 
  • сотні декомпресійних голок (для зняття напруженого пневмотораксу).

Переможці проєкту START SPAR 

Піар-менеджерка мережі SPAR та «Наш Край» Анна Єкименко-Поліщук оголосила переможців та розказала про шлях до фіналу, який повели разом з учасниками проєкту.

Піар-менеджерка мережі SPAR та «Наш Край» Анна Єкименко-Поліщук
Піар-менеджерка мережі SPAR та «Наш Край» Анна Єкименко-Поліщук

Переможцями стали п’ять брендів з десяти учасників. Суперпереможець отримав безкоштовне маркетингове просування. 

Читайте також: Енергетичні батончики без цукру: підприємець з Львівщини виготовляє корисні перекуси за власним рецептом

Усі п'ять переможців отримали пільгові умови на продаж продукції у мережі SPAR та «Наш Край» на пів року.

До фіналу проєкту дійшли десять українських брендів:

  1. АнтиСhips (чипси з лаваша) 
  2. Стрийська олія (соняшникова нерафінована олія) 
  3. О.К.Honey (натуральна медова продукція) 
  4. АНАМАЄШ перекус (натуральні батончики) 
  5. Роял Лайф (свіжа натуральна кава) 
  6. CandlesBio (свічки з пальмового воску) 
  7. O’berеg (унікальні сири) 
  8. Kotevych (наповнювач для котиків) 
  9. Крафтяр (м'ясні чипси) 
  10. АХІМСА (крупа, пластівці, олія з амаранту) 

Досягнення та успіхи п’яти переможців проєкту були визнані та відзначені під час нагородження. 

Читайте також: З Києва – на Рівненщину: подружжя підприємців перевезли кавовий бізнес у Демидівку

Переможцями проєкту стали: 

  • Крафтяр, Олександр Пацкан;
  • Стрийська олія, Тарас Яцик;
  • Роял Лайф, Ірина Салівончук;
  • АНАМАЄШ перекус, Юліан Витрикуш.

Суперпереможець проєкту – АнтиСhips, Віталій Новицький.

Переможець проєкту
Переможець проєкту

Суперпереможець проєкту – АнтиСhips, Віталій Новицький
Суперпереможець проєкту – АнтиСhips, Віталій Новицький

Про проєкт START SPAR 

Команда фіналістів START SPAR формувалась за особливих умов.

Десятка фіналістів – у супермаркетах восьми областей України, де протягом двох місяців всі охочі могли познайомитися з брендами та товарами українських підприємців. 

Під час проєкту учасники десятки годин спілкуватися з менеджерами, наставниками, викладачами та одне з одним. 

Отримали три місяці досвіду в роботі з продуктовим ритейлом, підписанні договорів та оформленні поставок. 

Для підприємців також організували навчання, в ході якого провели 13 вебінарів та три дні офлайн модуля із залученням 20 експертних спікерів.

Читайте також: Кубок за якість, оригінальна пляшка та продукт без консервантів: як юрист зі Стрия виготовляє нерафіновану олію

Також для пізнаваності бренду фіналістів компанія залучила кілька ефективних каналів просування:

  • всеукраїнські медіа;
  • сайт SPAR;
  • фейсбук SPAR та магазинів;
  • ютуб;
  • реклама у магазинах.

Неабияку підтримку підприємцям забезпечили завдяки згадкам у медіа – понад 50 публікацій про фіналістів проєкту, інтерв'ю, матеріали про продаж товарів. Серед них – національні медіа, як мережа Район.in.ua, Liga.net, сайти для ритейлу Аllretail, RAU, Franchise Group та інші. 

Ці публікації загалом зібрали майже півмільйона переглядів, 146 тисяч переглядів відео та 14,6 тисячі переглядів на бренд.

Загальне охоплення склало 1,2 мільйона у фейсбуці та 350 тисяч у гуглі.

Для брендування товарів українських підприємців-учасників проєкту виготовили 3 тисячі листівок та виставили понад 50 кілограмів промо продукції на окремих стійках у магазинах.

Читайте також: Лише м’ясо та спеції: в Ужгороді виготовляють поживні снеки

Переможців обирали кількома способами голосувань: 

  • голосування «гаманцем»;
  • голосування у 10 магазинах;
  • детальний розбір усіх показників;
  • голосування членів журі.

Цей проєкт став важливим кроком у підтримці українських підприємців та розвитку мережі супермаркетів у різних регіонах України. SPAR продовжує свою діяльність в Україні, сприяючи розвитку місцевих бізнесів та сприяючи благодійним та соціальним ініціативам.

Коментар
28/04/2024 Субота
27.04.2024
26.04.2024