П’ять порад для ОТГ для брендування своєї громади
Як створити бренд та не перекреативити, чому процес брендування – це не тільки логотип представників волинських громад навчали під час семінару «Брендинг як засіб стратегічних комунікацій».
Захід проводила радниця з питань комунікацій Волинського центру розвитку місцевого самоврядування Олена Кузьмич.
«Бренд – це впізнаваність, унікальність. Коли продаватимете громаду, потрібно мати яскраву обгортку. Треба знайти цікавинку в громаді і просувати її. Заявіть про те, що ви щаслива громада», – наголошувала Олена Кузьмич.
Читайте також: ОТГ з-під Луцька розробила свій бренд
Бізнес.Район вибрав п’ять порад, які допоможуть розпочати процес брендування громади.
Порада 1. Основна перевага успішного бренду – це його репутація, яка потім працюватиме на вас. Створювати бренд буде легше, якщо є вже стратегічний план розвитку ОТГ. У першу чергу потрібно з’ясувати у чому унікальність вашої громади. Пошукайте в ОТГ якусь родзинку, бажано велику, що зацікавить багатьох. Можливо, щось таке знайдеться в історії. Унікальність допоможе «продавати» громаду та підвищить її конкурентоспроможність. Якщо нема нічого унікального, то чому б не придумати легенду? Наш головний ворог – відсутність фантазії.
Порада 2. Логотип для громади варто замовити професійному дизайнеру, але брати участь в усіх етапах роботи і продумувати деталі, а не просто заплатити гроші і чекати результату. Адже, коли дизайнер не живе на цій території, то не може знати всіх її особливостей. Логотип повинен бути лаконічним і логічним, що допоможе йому стати впізнаваним. Іноді якщо надто фантазувати, то це може зіграти злий жарт.
Читайте також: Корсак-молодший: маркетолог, який виходить з тіні відомого батька. #НЕЗЕЛЕНІ
Порада 3. При розробці бренду потрібно враховувати два показника: емоції (лого повинне викликати якісь асоціації) та раціо (в погоні за креативом головне не перекреативити). Тобто при створенні бренду потрібно не забувати про правило здорового глузду і золоту середину. Символи повинні бути доречними.
Порада 4. Розвивайте туристичний бренд. Свою громаду можна презентувати через історичні пам’ятки, через підприємства, які виготовляють щось унікальне в громаді та ін. Тому варто знайти в громаді унікальний продукт і гарно його розрекламувати. У туристичному брендингу теж не обійтися без креативу. Це підтримує позитивний імідж громади і допоможе громадам отримувати додатковий прибуток.
Порада 5. Селф-брендинг – створення бренду з власної особистості (я-бренду), гармонійного поєднання самовдосконалення та самопіару. Навіщо потрібен селф-бренд? Він допоможе мати свободу вибору й можливість підкорювати вершини, неосяжні для інших: визначних успіхів досягають визначні люди. Персональний бренд дозволяє бути впізнаваним. Щоб сформувати селф-бренд, потрібні компетенції. Тобто те, що вмієте робити професійно, треба пропагувати. У селф-брендингу дуже важливі емоції, з якими вас асоціюють. Кожен з нас має певний тип характеру: хтось є запальний, хтось спокійний і розважливий. Бренд обов’язково повинен включати емоції, але важливо не приписувати собі невластивих якостей.
Читайте також: «Християнство – найуспішний бренд за всю історію людства», – маркетолог волинської компанії «Модерн-Експо»
Анна МАНЮХІНА
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Коментарі