П’ять порад для ОТГ для брендування своєї громади

21 Березня 2019, 14:27
Олена Кузьмич 8093
Олена Кузьмич

Як створити бренд та не перекреативити, чому процес брендування – це не тільки логотип представників волинських громад навчали під час семінару «Брендинг як засіб стратегічних комунікацій».

Захід проводила радниця з питань комунікацій Волинського центру розвитку місцевого самоврядування Олена Кузьмич.

«Бренд – це впізнаваність, унікальність. Коли продаватимете громаду, потрібно мати яскраву обгортку. Треба знайти цікавинку в громаді і просувати її. Заявіть про те, що ви щаслива громада», – наголошувала Олена Кузьмич.

Читайте також: ОТГ з-під Луцька розробила свій бренд

Бізнес.Район вибрав п’ять порад, які допоможуть розпочати процес брендування громади. 

Порада 1. Основна перевага успішного бренду – це його репутація, яка потім працюватиме на вас. Створювати бренд буде легше, якщо є вже стратегічний план розвитку ОТГ. У першу чергу потрібно з’ясувати у чому унікальність вашої громади. Пошукайте в ОТГ якусь родзинку, бажано велику, що зацікавить багатьох. Можливо, щось таке знайдеться в історії. Унікальність допоможе «продавати» громаду та підвищить її конкурентоспроможність. Якщо нема нічого унікального, то чому б не придумати легенду? Наш головний ворог – відсутність фантазії.

Порада 2. Логотип для громади варто замовити професійному дизайнеру, але брати участь в усіх етапах роботи і продумувати деталі, а не просто заплатити гроші і чекати результату. Адже, коли дизайнер не живе на цій території, то не може знати всіх її особливостей.  Логотип повинен бути лаконічним і логічним, що допоможе йому стати впізнаваним. Іноді якщо надто фантазувати, то це може зіграти злий жарт.

Читайте також: Корсак-молодший: маркетолог, який виходить з тіні відомого батька. #НЕЗЕЛЕНІ

Порада 3. При розробці бренду потрібно враховувати два показника: емоції (лого повинне викликати якісь асоціації) та раціо (в погоні за креативом головне не перекреативити). Тобто при створенні бренду потрібно не забувати про правило здорового глузду і золоту середину. Символи повинні бути доречними.

Олена Кузьмич розповідає про брендинг для громад
Олена Кузьмич розповідає про брендинг для громад

Порада 4. Розвивайте туристичний бренд. Свою громаду можна презентувати через історичні пам’ятки, через підприємства, які виготовляють щось унікальне в громаді та ін. Тому варто знайти в громаді унікальний продукт і гарно його розрекламувати. У туристичному брендингу теж не обійтися без креативу. Це підтримує позитивний імідж громади і допоможе громадам отримувати додатковий прибуток.

Порада 5. Селф-брендинг – створення бренду з власної особистості (я-бренду), гармонійного поєднання самовдосконалення та самопіару. Навіщо потрібен селф-бренд? Він допоможе мати свободу вибору й можливість підкорювати вершини, неосяжні для інших: визначних успіхів досягають визначні люди. Персональний бренд дозволяє бути впізнаваним. Щоб сформувати селф-бренд, потрібні компетенції. Тобто те, що вмієте робити професійно, треба пропагувати. У селф-брендингу дуже важливі емоції, з якими вас асоціюють. Кожен з нас має певний тип характеру: хтось є запальний, хтось спокійний і розважливий. Бренд обов’язково повинен включати емоції, але важливо не приписувати собі невластивих якостей.

Читайте також: «Християнство – найуспішний бренд за всю історію людства», – маркетолог волинської компанії «Модерн-Експо»

Анна МАНЮХІНА

Коментарі
21 Березня 2019, 18:19
Про бренди для ОТГ або місцевого самоврядування або просто для території це для першокласника в університеті. Якщо про бренд керовник ОТГ нічого не знає то невідомо чого він прийшов керувати ОТГ.
Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024
25.04.2024