Як заробити на екосвідомості? Історії брендів з виставки BioExpo Warsaw

22 Жовтня 2019, 09:07
2900

Нещодавно у Варшаві пройшла Міжнародна виставка органічних та екологічних продуктів BioExpo Warsaw.

Це перша виставка екобрендів таких масштабів у Європі.

Волинська торгово-промислова палата організувала візит для волинських підприємців, зацікавлених екологічними, натуральними та органічними брендами .

Їжа і напої, косметика, миючі засоби, посуд та упаковки багаторазового та одноразового використання, текстиль, посівний матеріал тощо ‒ перерахувати все важко. Адже масштаби виставки вражають: 20 тисяч квадратних метрів виставкової площі, 100 тисяч продуктів, сотні учасників із 35 країн світу. Такі виставки є чудовою платформою для пошуку нових партнерів, виробників, дистриб'юторів та кінцевих покупців.

Читайте також: Що робила бізнес-делегація з Волині на китайській виставці у Варшаві

Кореспондентки Бізнес.Району також відвідали цю виставку, поспілкувалися з багатьма дистриб’юторами та виробниками і обрали ті бренди, продукція яких вразила найбільше.

Павільйон виставки
Павільйон виставки

Свічки без парафіну

Евеліна разом зі своїм коханим Матеушом вже два роки займаються виготовленням та реалізацією екологічно чистих свічок під власним брендом Domkove. Особливість свічок в тому, що вони не з парафіну, а з соєвих продуктів. Адже випари парафіну, на відміну від продуктів сої та бджільництва, можуть бути шкідливими для шкіри та органів дихання. Свічки з сої довше горять, а розплавлену свічку можна використовувати навіть як крем – адже вона не обпікає і гарно зволожує шкіру.

«Матеуш розробив сайт, через який ми реалізовуємо свічки в Інтернеті. Вони користуються попитом в тому числі завдяки асортименту розмірів та запахів. Але головну роль відіграє те, що вони екологічно чисті. Так, вони через те дорожчі за звичайні парафінові, але екобренди зараз популярні», – розповіла Евеліна.

Підприємці проживають у Польщі, матеріали для виготовлення свічок замовляють у Великій Британії, а реалізовують продукцію через Інтернет. Виявилося, що в особистому житті Евеліна та Матеуш також надають перевагу екопродукції і взагалі не користуються пластиком.


Читайте також: Волинян кличуть у Варшаву на одну з найкращих автовиставок Європи

Корисні українські солодощі

На міжнародній виставці екобрендів були присутні і українські виробники. Серед них ‒ виробник корисних фруктових солодощів ‒ «Равлик Боб». Вони не містять доданого цукру, інших консервантів та ароматизаторів ‒ взагалі будь-яких інших інгредієнтів.

Яблука, з яких виготовляють солодощі, вирощені на фермах Вінницькій області. В процесі приготування до них додають інші інгредієнти: ягоди, фрукти і м'яту в залежності від смаку.

«Ця продукція користується популярністю в Польщі.  Вона продається не тільки в екомагазинах, а й в звичайних супермаркетах. Якщо чесно, то я сама часто купую ці фруктові солодощі для свого сина: вони смачні і справді корисні», ‒ розповіла представниця дистриб’юторської компанії Катерина.

Виробники пояснюють, що використовують виключно добірні українські фрукти. Сировина проходить два ступеня обробки, уникаючи високих температур. Це дозволяє максимально зберегти корисні вітаміни та мінерали, які так необхідні для здоров’я дорослих і, особливо, дітей.

Продукція «Равлик Боб» створена насамперед для дітей – тому в них яскрава упаковка з мальованим героєм ‒ Равликом. Та не лише яскравою упаковкою та натуральністю продукції українська торгова марка просуває свій екобренд. Наприклад, створюють комікси про хороброго Равлика, який бореться зі шкідливим Цукром, тематичні ролики та плакати.



 

Читайте такожОлійня на хуторі біля Диканьки: як на Полтавщині виробляють органічний продукт

Біо-морозиво

Чи чули ви вислови на кшталт «раніше морозиво було натуральніше та смачніше»? Ось це твердження вирішили спростувати польські виробники натурального біосертифікованого морозива Cool's Bio. Воно виготовляється за запатентованою кріогенною технологією при температурі -195,8 градусів Цельсія, завдяки якій виходить унікальна консистенція окремих крижаних кульок. Це вид сухої заморозки, яка зберігає аромат і смак морозива. Виготовляється морозиво лише із сертифікованих біо-інгредієнтів, які не містять штучних підсилювачів смаку, кольорів або шкідливих добавок.

«Ми вже вийшли на міжнародний ринок, наразі ведемо переговори з Україною. Один з українських виробників морозива хоче вийти на польський ринок, а ми ‒ на український. Тож зараз ведемо переговори щодо співпраці. До речі, я бував в Україні та куштував місцево морозиво – доволі смачне! А ідея з чорним морозивом мене взагалі вразила», ‒ розповів директор з продажів компанії Ярослав Мерцік. 

Також Ярослав Мерцік пояснив, що їхнє морозиво стале популярне саме завдяки акценту в рекламній компанії на натуральності продукту. Морозиво містить всього п’ять складників: спеціальний молочний біокрем, цукор з польського буряка, яєчний жовток, натуральні ароматизатор та барвник.

Корисний для екології одноразовий посуд

Окремої уваги заслуговує різномаїття одноразового посуду, який не засмічує пластиком навколишнє середовище. На виставці були представлені посуд з цукрової тростини, з паперу, картону і навіть кокосової шкарлупи. Воно швидко розкладається і не шкодить екології.

На поличках українських торгових мереж теж почали з’являтися різні види еко-посуду ‒ наприклад, з картону. Він коштує дорожче за пластиковий, але це також є вкладом в здорову екологію.

Читайте також: «Скажи собі ммм», − засновниця бренду органічної косметики. #НЕЗЕЛЕНІ

Реклама теж може бути екофрендлі

Фірма Ragus відрізняється від інших поліграфічних фірм тим, що виготовляє упаковки та стенди, іншу рекламну і не тільки продукцію з екологічно безпечних матеріалів. І хоч компанія має 50-річну історію, але при цьому слідкує за новітніми потребами клієнтів. Саме тому на виставці BioExpo вони показували стенди, меблі і навіть скульптури, виготовлені з… картону!

На сайт фірми вказується, що саме екологічності продукту на їхні стенди та рекламну продукцію більше звертають увагу, що вигідно їхнім клієнтам. До того ж, екологічність матеріалу теж має багато переваг: воно не шкодить навколишньому середовищу, є недорогим і його легко утилізувати.



 

Ірина ТРЕБУНСЬКИХ

Цей матеріал підготовлено в рамках Програми міжредакційних обмінів за підтримки Національного фонду на підтримку демократії NED

Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024
25.04.2024