Яскравим прикладом інноваційних брендів України, які використовують здоровий спосіб життя для побудови своєї корпоративної культури став бренд натуральної курятини «Епікур», яку виготовляють на потужностях Володимир-Волинської птахофабрики.
Корпоративна бігова команда Epikur налічує понад 200 співробітників. Під час регулярних тренувань вони знайомляться ближче, спілкуються, радяться та навіть вирішують робочі питання.
Читайте також: У садочку Володимир-Волинського впроваджують нові методики виховання
У січні 2020 року традиційно в команді підбивали підсумки попереднього року. Віталій Карпець, керівник відділу соціального та корпоративного розвитку підприємства, поділився статистичними даними бігового клубу з додатку STRAVA за 2019 рік.
Читайте також: Українська жар-птиця, або коротко про вітчизняний ринок курятини
STRAVA – мобільний додаток, завдяки якому автоматично ведеться облік набіганих кілометрів професійних бігунів та аматорів.
«Скажу прямо, отримавши загальний результат 40 104 кілометрів, не відразу провели паралель з довжиною екватора. Вже з часом коли між собою розмовляли, хтось сказав, що якби ми бігли естафети, то пробігли навколо Землі. Тоді відразу загуглили і зрозуміли, що дійсно, ми змогли оббігти навколо нашої планети по екватору, та навіть трохи більше,» - розповів Віталій.
Довідково: довжина лінії екватора Землі становить 40 075 кілометрів. В Epikur вважають, що біг дозволяє виховати в собі цілеспрямованість, бажання перемогти і зробити більше ніж можеш, що вкрай необхідно для успіху в роботі та житті. Це водночас тімбілдинг та інструмент кращого розуміння один одного, спосіб вирішити у вільній формі робочі питання. Це ще одна можливість подорожувати та приймати участі з #EpikurTeam на марафонах України та Європи! З бігом епікурівцям #ЕнергіїВистачитьНаВсе.
Читайте також: Корпоративна культура, яка об’єднує команду Володимир-Волинської птахофабрики