Що треба знати про медійну рекламу в інтернеті

17 Лютого 2020, 20:23
Павло Тучинський 3630
Павло Тучинський

Менеджер із розвитку бізнесу агенції цифрових рішень «newage.» Павло Тучинський проаналізував успішні медійні кампанії на предмет їх ефективності.

Спікер акцентував увагу на цілісному аналізі медійної реклами на West iMarketing Forum 2020. Захід у Музеї сучасного українського мистецтва Корсаків організувала бізнес-академія РМВА.

Павло розповів, що таке медійна реклама в інтернеті, як її споживають, а ще дав рекомендації, як зробити класною кампанію і не провалити її.

Читайте також: Про що говорили на четвертому форумі інтернет-маркетингу у Луцьку. РЕПОРТАЖ

Що таке медійна реклама в інтернеті

Це сукупність візуальних матеріалів, направлених на притягнення уваги споживача до рекламного продукту. Плануючи запуск медійної кампанії, важливо розуміти, на яку аудиторію ви спрямовуєте свої рекламні зусилля. У першу чергу, медійна реклама зорієнтована на побудову впізнаваності бренду.

Формати медійної реклами
Формати медійної реклами

Тут потрібно працювати з холодною аудиторією, яка лише потенційно може зацікавитися вашим продуктом. На рівні нейтральної аудиторії, яка направлена на тих, хто вже зацікавлений вашим типом продукту, але вам потрібно розповісти про переваги саме вашого бренду. На рівні гарячої аудиторії ви працюєте із закриттям сформованого попиту через інструменти ремаркетингу, а також підтримуєте лояльність до бренда.

1
Аудиторія
Аудиторія

Як споживають медіарекламу

Перегляд відео – один із найпопулярніших активностей в інтернеті. В Україні 2/3 користувачів дивляться відео онлайн, із них 20 відсотків роблять це щодня. Сервіс перегляду відео YouTube знаходиться на другому місці популярності серед вебсайтів в Україні після пошукової системи Google.

Разом із приростом відеоспоживання продовжує збільшуватися рекламний шум. Коли ще рік тому користувачі в середньому бачили 94 рекламних ролики, то зараз цей показник зріс удвічі. Це необхідно враховувати при створенні рекламної відеокампанії: планувати формати відео, якість контенту, кількість контактів із користувачем.

1

1

1

Рекомендації:

а) основний меседж у першу частину ролику;

б) хронометраж від 6 до 20 секунд;

в) відео і банер повинні бути в одній концепції;

г) використовуйте формат non-skip.

Як зробити класну кампанію, щоб її не зафейлити

Цю тему я розкрию на прикладі нашої агенції. Підхід базується на контролі якості. У першу чергу, ми повинні розуміти, що рекламодавець отримує саме те, за що платить.

Вимір медійного впливу – відстеження таких метрик як: покази, охоплення цільової аудиторії, частота рекламного контакту, зростання брендових запитів, брендліфти і таке інше.

Реакція на рекламу – це дуже важливий аспект. Agile-підхід до роботи з клієнтом дозволяє корегувати тактику рекламних розміщень по ходу кампанії, не очікуючи її закінчення.

1

Що робити з медійкою, щоб не «облажатись»:

1. Якщо працюєте через підрядників, обов’язково запитуйте доступи до рекламних кабінетів;

2. Використовуйте вайтлісти і чеклісти;

3. Трекайте й аналізуйте видимість реклами на екрані;

4. Аналізуйте дані ваших рекламних кампаній, їх динаміку.

Рекомендації:

- розділяйте цільові аудиторії на рівні і працюйте з ними по індивідуальній стратегії (формат, ставка, частота);

- переводьте аудиторію із рівня на рівень;

- тестуйте списки аудиторій із Google analytics і Google ads з індексом конверсій.

Читайте також: Немає YouTube-каналу – немає бізнесу: поради від київського експерта з WEST iMARKETING FORUM




Анна КАРАСЬ

Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024
25.04.2024