Підприємці можуть звернутися у чат підтримки під час карантину

26 Березня 2020, 13:02
1224

Міністерство цифрової трансформації України закликає підприємців ставити запитання щодо діяльності під час карантину у відповідний чат підтримки в Telegram (@diaGovernment_bot) та Viber (https://viber.com/dia_bot).

Про це інформує Рівненська ОДА.

«Через карантин багато бізнесів переживають скрутні часи. Форс-мажорні обставини змінюють кардинально умови ведення бізнесу. У підприємців накопичується величезна кількість критично важливих запитань. Щоб допомогти їм вижити в кризу, працює чат підтримки підприємців. Ми спільно з Урядовим контактним центром оперативно консультуємо та надаємо відповіді на ті питання, які хвилюють бізнес сьогодні», – підкреслив Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

Чат працює цілодобово, а тривалість обробки запиту – до 15 хвилин. Вирішення складних питань може займати більше часу.

«Ми вже отримуємо в чат підтримки підприємців безліч запитань, пов’язаних із діяльністю бізнесу в період карантину – як сплачувати податки під час карантину, як регулювати трудові відносини з працівниками, чи зобов’язаний роботодавець виплачувати заробітну плату працівникам за період карантину. Хочу запевнити, що підприємці не залишаться сам на сам зі своїми проблемами в цей непростий період», – наголосила заступниця міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан.

За її словами, чат підтримки підприємців почав працювати ще в грудні 2019 року і особливо стане корисним підприємцям зараз – в період карантину і діючих обмежень на здійснення діяльності.

Перш ніж безпосередньо звертатись із запитаннями до чату підтримки, Мінцифри рекомендує ознайомитися із відповідями на найбільш поширені запитання. Зокрема, як бізнесу регулювати трудові відносини з працівниками та підтримка платників податку під час карантину (https://bit.ly/3dlztrT).

Читайте також:

Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024