Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
БІЗНЕС.РАЙОН
Карантин у Луцьку
Карантин у Луцьку

Як заклади торгівлі Луцька пристосувалися до роботи під час пандемії

11:20 30.03.2020
1396

Епідемія коронавірусу особливо відчутно вдарила по бізнесу. Великий, середній і малий – однаково сильно постраждають унаслідок заборон та обмежень, які накладає світова пандемія. І хоча супермаркети та продуктові магазини, за логікою, мали би процвітати в ці дні, існує також багато правил, яких повинні дотримуватися їх власники.

Журналісти Бізнес.Району відвідали кілька закладів популярних торгових мереж Луцька, аби дізнатися, як вони пристосувалися до роботи у нових умовах, та як відповідають на загрози та виклики COVID-19.

«Сім-двадцять два»

Відома у Луцьку мережа мінімаркетів «7/23» змінила багато чого. Зокрема, тут перестали готувати фаст-фуд, за який лучани так полюбили ці заклади. Традиційно, у кожному магазині у доступному місці розміщені антисептик та рукавиці для відвідувачів. Продавчині ходять у масках, відвідувачів просять тримати дистанцію. Кількість покупців у закладах також обмежують.


Нещодавно на фруктах і овочах з’явилася поліетиленова плівка. Продавці просять відвідувачів акуратно її припідняти і в рукавицях взяти собі необхідне.

Гарячі напої тут все ще продають, але стаканчики, цукор і все необхідне видає покупцям касир.

Ще однією шокуючою зміною є графік роботи мережі, адже саме від нього пішла назва «7/23». Тепер заклади працюють до 22:00.

Багаторазові маски та «мертвий» кавомат

Основних вимог роботи у період пандемії дотримуються також і в супермаркетах «Сільпо». До прикладу, у закладі на проспекті Волі нам показали антисептик, розмітку та решту атрибутів останніх днів.

Для персоналу мережа закупила фірмові багаторазові чорні маски, які можна прати.

Як і решта закладів торгівлі Луцька, «Сільпо» обмежує кількість відвідувачів. Одночасно перебувати всередині можуть 60 осіб. Їх адміністрація просить тримати дистанцію. Якщо камери спостереження фіксують більшу кількість людей всередині, то нагорі біля екскаватора починає працювати охоронець. Він регулює кількість тих, хто входить і виходить.

На вході поруч із касами самотньо стоїть вимкнений кавомат. У період епідемії кави тут більше не готують.

«Вхід без масок заборонено»

Обмежують кількість клієнтів і в закладах мережі «Наш край». Зокрема, супермаркет на вулиці Шевченка дозволяє перебувати всередині не більше, ніж 80 особам одночасно. Важливою умовою є наявність у покупців захисних масок. Без них адміністрація не пропускає, аргументуючи це підвищеними вимогами до безпеки. Кажуть, вони знаходяться поруч з інфекційною лікарнею, а тому заходи безпеки дещо суворіші.


Крім традиційного набору масок, антисептиків та розмітки поруч із касами, власники зробили пластикові перегородки на касах, аби мінімізувати контакти працівників і відвідувачів.


Читайте також: Як вплинув карантин на інтернет-магазин відомої волинської мережі

Гучномовець попереджає

Адміністрація гіпермаркету «Там-Там» не стала розповідати нам, яких заходів вони вживають задля безпеки відвідувачів. За нашими спостереженнями, антисептики, маски і рукавиці тут є. Також поруч із касами – розмітка для дистанції між покупцями.

Попередження про коронавірус та заходи безпеки час від часу лунають із гучномовця.

Читайте також: У гіпермаркеті «Там Там Сімейні традиції» встановили сучасну хліборізку

«Ви самі бачите»

Аналогічно повелися і адміністратори магазину «Салют», що на проспекті Грушевського. Сказали, щоб ми самі дивилися, як дбає заклад про безпеку своїх покупців. Ми побачили антисептик, розмітку, яку всі ігнорують, маски у персоналу і повний ажіотаж. Часом кількість відвідувачів тут контролюють, але всередині важко розминутися, адже здається, ніби їх забагато.

Година для пенсіонерів

Оригінальний підхід до безпеки має мережа магазинів «АТБ». Всюди у поле зору покупців потрапляє інформація про вірус. Традиційний набір масок, антисептиків, рукавиць і розмітки також витриманий. Більше того, мережа пропонує доставку товарів додому для того, аби максимально убезпечити своїх відвідувачів.


Овочі та фрукти розфасовані в різній кількості у поліетиленові пакети.

На період епідемії мережа запровадила додаткове обмеження: в певні години здійснювати покупки можуть тільки пенсіонери. Таким чином стареньких, які перебувають в групі найбільшого ризику, захищають від можливих носіїв вірусу.

Торгові заклади міста не без втрат адаптувалися до роботи у нових умовах. Тепер вони намагаються пристосувати до змін своїх покупців.

Читайте також:

Людмила РОСПОПА

Загрузка...
Загрузка...
Коментарі
30 травня
Вчора
28.05.2020
27.05.2020
Топ оголошення
  • Продам
  • Куплю
  • Здам
  • Обміняю