Ціна «здорової» курки на 20% вища, — СЕО компанії OPENMIND

30 Травня 2018, 10:12
«Здорова» курка на ринку 3076
«Здорова» курка на ринку

Нещодавно на ринку з'явився новий бренд курячого м'яса — «Епікур».

Про це розповів CEO групи компаній OPENMIND Олексій Ковеленко в  інтерв'ю виданню  Новое Время.Бізнес.

OPENMIND запустила новий бренд курячого м'яса — «Епікур». Його особливість полягає в тому, що під вирощування птиці виробництво не використовує антибіотиків та стимуляторів росту.Така курка зростає приблизно 45 днів. Бройлерів «Епікур» закуповує в Угорщині та Польщі.

Коштує «здорова» курка на 20% більше. У цю вартість закладені додаткові виробничі витрати, які потрібні для вирощування натуральної курки.

Щоб перейти на натуральне птахівництво виробництву знадовилось близьки три роки. Зараз на Володимир-Волинській птахофабриці курка нового бренду вирощується в середньому на 23 пташниках. До кінця року планують збільшити їх кількість до 29.

«Впровадження нової технології було пов'язано з кардинальними змінами — як у виробництві, так і в менеджменті компанії. Але ж будь-який експеримент — це великий ризик для бізнесу. На перших етапах переходу до натурального птахівництва через наш радикальний підхід ми отримали підвищений падіж і суттєві збитки», — ділиться СЕО групи компаній OPENMIND.

Володимир-Волинська птахофабрика
Володимир-Волинська птахофабрика

Компанія залучає іноземних інвесторів.

«Safedam став інвестором без претензій на керування, але в обмін на прозорість бізнесу. У 2017 році фонд став акціонером, викупивши 23,76% акцій підприємства. Що нам це дало? Довіру інших інвесторів і кредиторів. Зовсім по-іншому пішла розмова про можливості розстрочок», — розповів Олексій Коваленко.

Також Олексій розповідає, що основна частина майбутніх інвестицій піде на створення нового забійного цеху. Також планують будувати нові площі під переробку та упаковку. Розраховують на 35-40 млн доларів.

Розповів Олексій Коваленко також про стандарти якості підприємства.

«На підприємстві впроваджена система менеджменту безпеки виробництва ISO 22000, побудована на принципах НАССР. Але ми вважаємо, що для по-справжньому довірчих відносин зі споживачем потрібна ще й внутрішня система контролю. Наприклад, недавно ми вийшли на стартап, який розробляє секундні тестери для молочної промисловості», — ділиться Олексій.

Олексій Коваленко
Олексій Коваленко

«Зараз наша частка на ринку становить близько 5-6%. Ми вважаємо, що це той обсяг м'яса птиці без антибіотиків, який ринок в змозі спожити. При цьому розраховуємо, що 10% ринку для нас — це теж реалістичні цифри», — резюмував Олексій Коваленко.

Читайте також: На Володимир-Волинській птахофабриці запустили еко-бренд курятини без антибіотиків та стимуляторів росту

                          Французькі вчені приїздили дивитися як на Волині вирощують курей без антибіотиків

Коментар
27/04/2024 Субота
27.04.2024
26.04.2024