Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
БІЗНЕС.РАЙОН
Дмитро Суслов
Дмитро Суслов

П'ять інструментів інтернет-маркетингу у клієнтському сервісі. ЦИТАТНИК

12:18 14.11.2018
855

Дмитро Суслов – засновник та директор ADS group з Миколаєва, фахівець в галузі управління проектами та комплексного інтернет-маркетингу.

Він був спікером третього WEST iMARKETING FORUM, що відбувся у Луцьку 9 листопада.

Читайте також: Беріть в роботу уже сьогодні: головне від спікерів WEST iMARKETING FORUM 2018

Дмитро розповів про інструменти інтернет-маркетингу у клієнтському сервісі.

  1. НАЛАШТУВАТИ САЙТ НЕ ТІЛЬКИ ДЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ НА КОМП'ЮТЕРАХ, А Й НА МОБІЛЬНИХ ПРИСТОРЯХ

«Якщо ви маєте сайти – обов’язково перевірте, як вони відображаються у мобільній версії перегляду. До половини трафіку – це трафік з мобільних пристроїв, тому важливо, щоб під час перегляду не тільки на комп’ютерах, а й на телефонах сайт функціонував добре».

  1. НАМАГАЙТЕСЯ ПОВЕРНУТИ ВТРАЧЕНИХ КЛІЄНТІВ

«Щоб ви не продавали – послуги чи товари – ви продаєте це своїм клієнтам, і якась частина потенційних клієнтів все таки у вас купує. Важливо після здійснення покупки утримати клієнта, адже не факт, що наступного разу він згадає саме про вас. Якщо йому не буде що згадати, то знайде продавця. Тому варто про себе нагадувати в той час, коли клієнт не здійснює покупок. У нас є практика – до кожного із тих клієнтів, що пішли, передзвонює наш менеджер контролю якості. Він нічого не продає, його завдання – дізнатися головну причину невдоволення клієнта та намагатися переконати його повернутися. В нашій практиці 20 % таки повертаються».


  1. НАЛАШТОВУЙТЕ РЕМАРКЕТИНГ НА ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСАХ

«Користувач після перебування на вашому сайті та перегляду товарів та послуг буде переходити на інші сторінки в мережі, на них ви показуєте свою рекламу – це і є ремаркетинг. Товарний ремаркетинг зараз поширився у Facebook – користувач сидить у соціальній мережі і заодно дивиться вашу рекламу, таким чином ви нагадуєте про себе. Звичайно, такі картинки можуть набридати, адже товари «ходять» за людиною, проте дані аналітики твердять – 15 % клієнтів повертається на сайт, 5 % із них – купують».

  1. ЧАТ-БОТИ В ПОМІЧ

«Якщо ви звертались в чат ПриватБанку, то безпосередньо працювали з чат-ботом. Він автоматично налаштований відповідати на основні запитання, які задають користувачі. На ваших акаунтах в соціальних мережах ви можете налаштувати цього чат-бота хоча би на базові запити. Це значно зекономить ваш час та підвищить рівень взаємодії з клієнтами».


  1. ПРОВОДЬТЕ ОНЛАЙН-ВЕБІНАРИ

«Онлайн-вебінар – це формат проведення тренінгів,пояснення інструкцій, покрокове навчання за допомогою Інтернету. Завдяки вебінару ви можете розповідати клієнту корисні речі та заодно рекламувати свою продукцію. Якщо у вас виникає питання: «Який вебінар я можу провести, я просто вікна пластикові виготовляю?», не дивуйтесь, будь-які вебінари ви можете з легкістю втілити в реальність. Наприклад, успішним є вебінар: «Як зробити каналізацію?».

Читайте також: Як і навіщо покращувати обслуговування клієнтів у монополіях: досвід «Волиньгазу». БІЗНЕС-БЛОГ

Світлана ВОЛОДЬКО

Коментарі
21 серпня
Сьогодні
Вчора
19.08.2019
18.08.2019
Топ оголошення
  • Продам
  • Куплю
  • Здам
  • Обміняю
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин