Бізнесмен дня: засновник Volwest Group Віктор Корсак
Луцькому бізнесмену та керівнику компаній Volwest Group Віктору Корсакові 15 вересня виповнюється 50 років.
Бізнес.Район вітає ювіляра, а також зібрав його висловлювання на різні теми.
Про перший заробіток. Перші великі гроші робляться на смітті або на стихійних лихах. Я заробляв і на тому, й на тому. В нашому Камінь-Каширському районі пронеслася буря, поламала дерева, «діловий ліс» вивезли, залишився неліквід, його продавали за копійки, ми це дерев’яне сміття вивезли на Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат, обміняли на гофрокартонні ящики, а їх – на цукерки. Цукерки продали й заробили перші гроші. А вже потім почали займатися роздрібним бізнесом.
Про цілі. Цілі мають бути сильні, конкретні, досяжні, релевантні. Якщо у нас є стратегічна ідея, то всі цілі, які ми ставимо, мають бути направлені на реалізацію
Про помилки. Не треба боятися помилок. У менеджменті за це не розстрілюють. Це просто менеджерські ризики й помилки. Якби люди не робили дурниць, то нічого розумного так і не з’явилося б.
Про розвиток. Якщо ви відкрили 10 нових магазинів, то це не розвиток, а просто збільшення кількості компонентів системи. Розвиток – це коли ми відкриваємо якісно нові магазини.
Про лідерство. Без лідерства нічого ні в кого великого ще не вийшло. Для цього потрібна енергія, бо дохлий лідером не буде. Він має заряджатися сам і заряджати людей, як батарейка. Лідери володіють емоційним інтелектом. Сьогодні вважається основним не IQ, а EQ (емоційний інтелект). Люди, що ним володіють, досягають всього.
Про бізнесменів. Найбільш успішним бізнесменом вважається хлопчик, який продає газети в Лондоні. Він вранці інвестує 2 шилінга і за день заробляє 6 шилінгів. В три рази за день збільшує інвестиції.
Про освіту. Українські виші дуже різняться. Є Могилянка, Шевченка, а є трохи інші. Знання усі вони дають приблизно однакові, немає великого розриву між волинським вишом та столичним, але в другий потрапляють зовсім інші люди. По-перше, з іншою базою підготовки, а по-друге, вони більше вмотивовані. До того ж те, з ким ти спілкуєшся, дуже впливає на тебе самого.
Про сучасних та успішних. Сучасний – це той, хто знає, що робиться навколо, а успішний сучасний – хто репрезентує унікальність, а її в першу чергу можна почерпнути із національних традицій.
Про сім’ю. Сім’я – це велика цінність.Моя дружина – мій найкращий друг, хоча ми одружені вже 27 років. Ми один одного розуміємо, цінуємо і стараємось не потрапляти в такі ситуації, коли це може змінитись.
Про відпочинок. Я взагалі не розумію, що таке вільний час. Якщо мені треба поїхати кудись – я сів і поїхав. Якщо мені треба працювати – я працюю. Але коли я прийшов додому – не розумію, що таке взяти пульт і дивитися телевізор або читати якусь газету. Я так не можу. Я мушу працювати. В суботу і в неділю я на роботі. Приходжу і відпочиваю. Зрозуміло, що я не займаюся цифрами якимись. Читаю щось своє, філософію. Щось, що дає мені якісь додаткові знання.
Про Музей сучасного українського мистецтва Корсаків.
Якщо я щось роблю, то воно повинно бути унікальне. Мінімум – в масштабах України, а бажано – в масштабах світу. Коли ми відкривали музей, ми розуміли, що такого в Україні немає, хоча потреба в цьому є. Переживали, чи зможемо підібрати якісні роботи за доступними цінами, а не за те, чи прийдуть люди. Ми знали, що вони прийдуть.
Про ЗМІ. В Україні дуже мало незаангажованих ЗМІ. За кожним ЗМІ хтось стоїть і вирішує свої політичні проблеми. В нас цих проблем немає. Ми працюємо в такій ніші, що великої критики і конфліктів вона не потребує. От «Сім'я і дім» – ні про що, крім про хороше, там не напишеш. «Таблоїд» – він також там. «Район.in.ua» – проблеми району: якщо люк не закритий, чи щось робиться, то треба про це говорити.
За матеріалами видань Бізнес.Район, Район.Луцьк, Перший та Конкурент.
Читайте також: