«Наші успіхи не дають спокою конкурентам», – Епікур
Новий бренд натуральної курятини «Епікур» – продовжує свою здорову експансію ринку. За менш ніж два роки існування бренду куряче м'ясо, вирощене без антибіотиків вже представлено більш ніж у 560 супермаркетах національних і регіональних торговельних мереж України. Епікур вже став улюбленою маркою для сотень тисяч сімей України, які обирають натуральне та здорове куряче м'ясо.
ТМ «Епікур» користується популярністю у свідомих споживачів, спортсменів, фанатів правильного харчування, молодих і просунутих мам які обирають його на полицях супермаркетів, а також в меню відомих ресторанів і мереж здорового харчування України, розповідають на птахофабриці.
Читайте також: Чим відрізняється м’ясо «без антибіотиків» та «вирощене без антибіотиків»
Бренд кинув виклик ринку і перший довів, що виробництво курячого м'яса без використання антибіотиків на всіх етапах - можливо і в Україні. Багато в чому успіх компанії на ринку забезпечили не тільки революційні стандарти виробництва, а й культура ведення бізнесу, з новою філософією бренду і його команди.
Однак з успіхами Епікур і постійним зростанням обсягів його продажів в торгових мережах і HoReCa можуть змиритися далеко не всі.
Компанія все частіше стикається з недобросовісними конкурентами, які замість підвищення якості власного виробництва намагаються дискредитувати бренд здорової курятини абсурдними інфоприводами.
Недруги Епікур вдаються до публікації фейків на сумнівних сайтах, які неодноразово фігурували в судових процесах за поширення наклепу.
У прес-службі Епікур вважають, що: «Подібні публікації – це прояв страху, який Епікур викликає у своїх конкурентів. Адже споживачі бачать відмінності і переваги продукту. Їх досить багато, але головне, люди розуміють різницю, а значить здоровий продукт Епікур стає все ближче для кожної сім'ї. Динаміка зростання компанії тому підтвердження »
Читайте також: Курячі фейки, або ж кому заважає бренд здорової курятини «Епікур»
У Епікур впевнені, що конкуренція має бути чесною і не виходити за рамки закону та моралі. А тим, хто поширює ці фейки, радять направити бюджет на розвиток власного виробництва замість марних спроб дискредитувати бренд здорової курятини.