Як шведське медіа про новини Європи збудувало читацький клуб

04 Грудня 2020, 09:33
Джеймс Саваж під час прямого включення 1317
Джеймс Саваж під час прямого включення

Видання «The Local» працює у дев'яти країнах Європейського Союзу з 2014 року. Редакції подають місцеві новини англійською мовою. Медіа має свій читацький клуб та взаємодіє з аудиторією. Вони досліджували, що саме хочуть бачити читачі на сторінках сайтів та адаптували інформацію під запити аудиторії.

Про успіхи у залученні аудиторії до фінансування медіа представник мережі Джеймс Саваж розповів на п'ятому West Media Forum. Захід був міжнародним, панель з іноземними спікерами модерував старший партнер Jnomics media Гайгисиз Гелдієв.

До слова, нещодавно кампанію зі збору коштів запустило видання Район.Історія. Долучитися можна тут.

Мережу «The Local» заснували 2004 року. Фокусувалися на міжнародній спільноті, що живе в Європі. Мета проєкту – дати можливість читати англійською мовою про події, які відбуваються там, де проживає аудиторія. Серед читачів – близько 100 національностей. Вони підтримують видання, також є дохід від реклами, однак це джерело грошей не вважають достатньо надійним.

Читайте також: «Є люди, котрі готові платити», – керівниця «Слідства.Інфо» про підтримку від читачів

«Ми наче змушували клікати на рекламу. Хотіли від цього відійти. Ми хотіли збудувати платформу для реального діалогу. Тож прийняли рішення запустити продукт виключно для членів клубу. Що ми зробили? Ми сказали, що за один місяць читачі можуть заплатити 4.99 євро або трохи менше як 30 євро на рік, щоб стати членами нашого клубу», – пригадує Джеймс Саваж.

Люди, які читають ресурс, можуть прочитати кілька статей безкоштовно, а потім їм надсилають пропозицію стати членами клубу. Читацький клуб – це відчуття приналежності до певної спільноти. Редакція концентрується на тому, щоб члени клубу могли стати учасниками створення контенту. Це членство зміцнює довіру до ресурсу.

Читайте також: Як отримати дві тисячі доларів на місяць від читачів: досвід видання The Ukrainians

«Повинно виникати відчуття приналежності. Це добре для суспільства. Такий підхід робить прибутки стабільними. Так читачі будуть постійно підписуватися. 40 відсотків наших членів клубу заплатили за рік підписки. За перші два роки ми дійшли до 13 тисяч членів клубу. Кожного місяця членська база збільшувалася. Нині у нас 35 тисяч учасників клубу. Багато доходів все ще спирається на рекламу. Але цьогоріч – з підписки більше», – ділиться Джеймс Саваж.

Читайте також: За сто днів до великої ідеї: Район.Історія запустила кампанію зі збору коштів

Редакції вдалося сфокусуватися на читачах, а не на рекламодавцях. Тоді постав новий виклик – виявилось, що налаштовану модель потрібно постійно підтримувати. Працювати з передплатниками виявилось не простим завданням.

«Як журналістам нам здається, що ми знаємо, про що нам писати. І ми не хочемо стикатися з інтересами нашого читача. Інколи нам складно це побачити. Наступна проблема – надання послуг нашим читачам, які стали нашими клієнтами. Складно побудувати таку систему. Ми завжди інвестуємо в те, щоб зрозуміти хто наші читачі, які послуги для них цікаві, хто з них може стати учасниками нашого клубу», – каже медійник. 

Читайте також: Авторизація та платна підписка: як у «Ріа Медіа» отримують гроші від читачів

Над залученням аудиторії працює менеджер соціальних мереж. Однак також цим займається кожен журналіст. У виданні працює всього 20 журналістів.

Джеймс Саваж наголошує, для того, щоб система членства діяла, має бути злагоджена робота.

***

West Media Forum 2020 підготовлений за підтримки Європейського Союзу. Його зміст є виключною відповідальністю організаторів і не обов’язково відображає погляди Європейського Союзу.

Олена ШВИДНЮК,
Ірина ВОРОТНА

Коментар
26/04/2024 Четвер
25.04.2024