Як правильно просувати бренд у Facebook. БЛОГ

Користувачі охоче вступають у Facebook-спільноти, які присвячені певному бренду.
Про це у блозі на сайті «Нашого Краю» повідомляє Мирослава Леснік, керівниця відділу маркетингу департаменту розвитку франчайзингової мережі «Наш Край» та SPAR.
Вона розповіла про 10 кроків для запуску кампанії у Facebook і додала приклад стратегії.
Далі блог подаємо без змін.
«Facebook є однією з найбільш популярних соціальних мереж у всьому світі. У ній сотні мільйонів активних користувачів і сотні тисяч сторінок компаній. На сьогодні Facebook – це один з ключових інструментів SMM спеціаліста.
Серед основних особливостей Facebook можна виділити достатньо складний інтерфейс, дорослу і забезпечену аудиторію, дороге просування і брендовий формат (користувачі охоче вступають у спільноти, які присвячені певному бренду).
10 кроків для запуску кампанії у Facebook:
- Створіть сторінку.
- Намалюйте обкладинку і аватарку.
- Напишіть текст для розділу «Про нас».
- Підготуйте вкладення.
- Опублікуйте не менш як 10 постів у мікроблозі.
- Визначте параметри таргетування.
- Запустіть рекламну кампанію.
- Оберіть ключові пости для просування за допомогою Promoted Posds (дозволяє власникам брендових сторінок за гроші показувати контент більшому числу користувачів, ніж зазвичай).
- Відстежуйте клікабельність, працюйте над її підвищенням.
- Аналізуйте статистику.
Приклад стратегії для Facebook
Задачі: підвищення проінформованості цільової аудиторії про продукт.
Визначення векторів контенту (основних тем, що розкриваються): аналіз відгуків цільової аудиторії на різноманітні інфоприводи; аналіз контенту інших майданчиків з високою концентрацією цільової аудиторії; відстеження інтересів цільової аудиторії.
Частота публікації контенту: один-два рази на день.
Типи контенту: матеріали, що публікуються, мають бути різноманітними і містити в собі текст, фото, відеоролики, посилання.
Вектори контенту повинні бути:
- опис продукту (категорія постів, яка найбільше продає);
- консалтингові акції (користувачі ставлять запитання, а спеціалісти відповідають на них);
- кейси і відгуки (потенційним клієнтам важливо бачити, що інші люди довіряють та рекомендують співпрацю з тим чи іншим брендом, і від цієї співпраці отримали очікуваний результат). Кейси мають бути реальними, інакше може постраждати репутація;
- внутрішні механізми роботи структури, яка просуває продукт, – важливо, щоб частина контенту розповідала про те, за рахунок чого формується прибуток і яка специфіка роботи кожного відділу;
- спеціальні акції для підписників сторінки;
- загальнотематична інформація: рекомендації щодо особистих інвестицій, тайм-менедженту, кар’єри та управління фінансами;
- інфографіка: графічно оформлена інформація на фінансову тему;
- майстер-класи: навчальні відеоролики від співробітників організації та експертів;
- гумор у форматі фото та відео, однак кількість гумористичних постів не має перевищувати один на тиждень».
За матеріалами ресурсу spar.ua.
Як відкрити власний супермаркет, читайте за ПОСИЛАННЯМ.
Читайте також:
- Контроль за персоналом – це форма мотивації. БЛОГ
- Ключові напрямки цифрового маркетингу, які будуть актуальні у 2021 році. БЛОГ
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром